Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Thursday 21 April 2011

Agensi Korea sahkan Anwar yang melakukan pekerjaan terkutuk dalam Video X yang didedahkan oleh DatoT


Malaysiakini cuba mengelirukan rakyat Malaysia dengan mempersoalkan siapakah peniup wisel dalam isu video seks yang dikatakan sebagai salah seorang pemimpin pembangkang. Wan Azizah pula rimas dengan persoalan jam Omega yang gagal ditanganinya. 

Anwar Ibrahim sudah lari untuk modified badan agar tidak serupa dalam video berkenaan namun sebuah agensi dari Korea sudah megesahkan  teki sama ada betul atau tak individu dalam video itu adalah Anwar, Berita Harian hari ini melaporkan sebuah agensi penyiaran terkemuka Korea Selatan telah mengesahkan orang yang melakukan hubungan seks dengan pelacur China didalam video tersebut SEPADAN dengan Anwar Ibrahim.

Keputusan analisis dari agensi itu diperolehi oleh pasukan penyiasat khas yang diketuai Timbalan Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Bukit Aman, Datuk Acryl Sani Abdullah Sani pada 10 April lalu selepas menghantar sampel rakaman berkenaan kepada agensi itu pada 4 April.

Agensi penyiaran tersebut membuat padanan berdasarkan perincian saiz tubuh Anwar yang terdapat dalam rekod pihak Polis. Ini meguatkan lagi dakwaan umum bahawa Anwar benar-benar melakukan perkara terkutuk itu.

No comments:

Post a Comment