Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Tuesday 5 April 2011

Kenapa takut ? Wan Azizah berang........ so what ?

 
Jika benar  video seks tersebut adalah aksi ketua  pembangkang  Anwar Ibrahim, mengapa kita perlu menyokong perkara yang sudah kita tahu salah sedangkan pada eranya di mana kita akan mengalami krisis moral atau krisis akhlak. Apa yang kita perlukan adalah pemimpin yang berakhlak mulia. 
Dalam ajaran Islam disebut bahawa seorang pemimpin yang baik harus berakhlak mulia untuk menjadi  contoh kepada orang yang dipimpinnya . Seorang pemimpin perlu berkelakuan baik  dan  berakhlak mulia. Seorang pemimpin juga  perlu menunjukkan  teladan  kepada  pengikutnya  melalui tingkah laku dan tindak  tanduknya yang berhemah.
Apabila sesuatu umat dipimpin oleh orang-orang yang berakhlak buruk tidak bermoral dan keperibadiannya yang jauh daripada nilai-nilai agama maka sudah pasti umat atau rakyat itu akan mengalami penderitaan dan kesengsaraan.
Pemimpin seperti  ini akan bertindak sewenang-wenang sehingga  rakyat  tidak  mendapatkan keadilan dan hak-haknya, yang  mereka rasakan adalah kesengsaraan, ketakutan, dan keresahan. Ini mengakibatkan umat atau rakyat  tersebut akan hidup dalam penderitaan dan kekecewaan.
Sesungguhnya, pemimpin yang memiliki wajah di sebalik cermin peribadi yang  retak seribu bukanlah pemimpin yang mampu memimpin kita ke arah kesejahteraan.

Polis perlu bertindak  dengan segera dan mula  menyiasat serta memberi tindakan  yang sewajarnya  kepada Anwar.

Wan Azizah berang dalam sidang media.

Wan Azizah naik angin bila ditanya mengenai jam tangan Omega Anwar, katanya ada tapi tak mahu tunjuk .kalau ada kenapa tak tunjuk. Wan Azizah ditanya oleh  wartawan Agenda Daily ketika sidang akhbar menafikan bahawa itu bukan susuk tubuh Anwar. Apa kata kalau kita cabar Wan Azizah  tunjukkan rusuk tubuh Anwar yang sebenar. bahagian tetek Anwar cukup. Yang lain tak perlu kami tak mahu tahu,Kenapa lah Kak wan masih mahu menipu.

Sidang akhbar diadakan di rumah beliau untuk menafikan bahawa itu bukan lah Anwar dalam Video semalam. bagaimana dengan Nurul Izzah.Ini tidak susah , kalau tangkap Anwar nanti bukakan baunya dan ambil gambar bahagian teteknya kerana rakyat cam sangat dengan tetek pelakon dalam Video itu

oleh: Umi GTP3.

No comments:

Post a Comment