Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Sunday 1 May 2011

Dia lama dalam UMNO - Dia tahu orang UMNO tak sembahyang, minum arak - Kalau Anwar bersih kenapa tak bersumpah?

Mufti Perlis ajak Anwar bersumpah
Anwar Ibrahim semalam  ketika memberikan ceramah di Ampang telah menuduh Rahim Thambi Cik sebagai perogol sedangkan Rahim tidak pernah dijatuhkan hukuman merogol sebelum ini. jika  Anwar  boleh menuduh Rahim perogol , bermakna kita juga boleh tuduh  Anwar peliwat dan pengamal sex dengan pelacur.

Anwar juga berkata m, bahawa dia tahu , orang UMNO ini sembahyang pun sini  tidak dan minum arak mahu bersumpah, kenapa Anwar yang tidak  minum arak dan sembahyang tidak bersumpah. Mufti Perlis mahukan Anwar bersumpah sini dan ramai yang  menanti Anwar bersumpah. kini Anwar melawak kononnya sekarang ini orang tenguk perut dia. sebenarnya orang tak tenguk perut Anwar lagi  , orang hanya   tenguk Vedio Anwar dan mahu lihat jam tangan Omega.

Seharusnya Anwar tidak perlu  peduli diaorang minum arak , rogol atau tidak sembahyang , itu hal mereka dan antara mereka dengan tuhan. yang rakyat mahukan Anwar untuk bersumpah. Seperti Anwar kata seolah olah dian tidak minum arak dan sembahyang tidak tinggal , kenapa takut mahu bersumpah kalau diri itu bersih.

Sehingga hari ini Anwar tidak lagi  dapat membuktikan bahawa  jam tangan itu ada dalam simpanan Wan Azizah. Wan Azizah juga sudah jadi pembohong. Nurul Izzah juga jadi pembohong. Khabarnya Nurul Izzah tidak  tertahan melihat  Video siri Papa Nurul Izzah dan khabarnya juga Ihsan, anak lelaki Anwar juga begitu marah dengan Anwar.

Di Ampang hampir 1500 yang datang untuk mendengar ceramah Anwar , sama juga  yang datang  di SARAWAK DAHULU , Mereka hanya mahu melihat raja Porno , bukan apa. Janganlah Anwar ingat rakyat percaya dengannya lagi.

2 comments:

  1. Bekas Keadilan 19981 May 2011 at 00:51

    "Saya dalam Umno lama, saya kenal mereka semua."R
    KEPALA OTAK KAU NUAr , kau kenal semua org UMNO .Makna nya kau punya diri,emak bapak, anak bini .. MEMANG TAK SEMBAHYANG , MINUM ARAK , PENZINA kan kau dn kluarga kau pun dulu UMNO gak ..
    Ayuh , org UMNO kita kencingkn si nuar ni .. Cakap guna KEPALA lutut ..

    ReplyDelete
  2. rakyat jgn salahkan wan zizah dan anak2 sebab papa buat kerja2 jijik dalam rumah,kalau papa sumpah laknat yg terima bala keluarga,takut bala dari ALLAH satu keluarga bertandung 'AMIN'

    ReplyDelete