Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Monday 2 May 2011

Azmin jangan jadi Barua - Setia ka Shamsidar dan anak siapakah itu?

Hebat betul si laknatul Azmin Ali memusuhi orang Melayu , apakah dia merasakan dengan kekuatan yang ada pada DAP beliau akan boleh berkuasa walaupun hanya menjadi penumpang dalam kerajaan DAPig. baru ini beliau mengulas mengenai pertubuhan bebas NGO "PERKASA" .

 katanya "Perkasa akan dharaman jika PR memerintah kerana Perkasa perkasa boleh menjahanamkan keharmonian masa depan negara. " Perkasa merupakan satu pertubuhan perkauman yang tidak membantu pembangunan negara hanya tahu memainkan sentimen perkauman yang boleh menghancurkan orang Melayu dan juga kaum kaum lain", kata Azmin Ali iaitu satu provokasi yang keras.

Namun apabila  Sique dan Hindraf yang cuba menjahanamkan bangsa Melayu (bukan bangsa Azmin mungkin) (orang islam bukan agama Azmin Mungkin) Azmin hanya berdiam diri dan tunduk serat akur kepada permintaan kaum ini. Azmin mahu menajdi hero dalam isu Melayu dan mahu dilihat sebagai pemimpin yang liberal yang menyokong Malaysian Malaysia .

Ini belum lagi berkuasa , silap silap jika berkuasa , Azan di surau dan masjid juga akan Azmin haramkan dari berkumandang bagi mengikut kehendak DAPig. Sebelum Azmin mahu bercerita pasal Melayu , pasal adat dan resam serta budi bahasa Melayu , eloklah Azmin memikirkan bagaimana mahu menyelesaiakan isu konflik rumah tangga Azmin dahulu. Betulkan kepincangan rumahtangga dahulu.

Benarkah isterinya tidak main kayu tiga dengan boss nya dan benarkah salah seorang dari anak nya itu bukan dari pancutan zuriat Azmin,Buatlah DNA. Betulkan dulu  cara jalan si boroi Azwan Ali dengan mulut jambannya. Jangan lah nak kuasa terpaksa gadai hak dan maruah bangsa. Kalau diri kamu yang bergelumang dengan dosa 69 , jangan lah nak di kaitkan orang melayu lain sama macam dosa dosa kamu.


Ini pula kenyataan balas Irwan Fahmi. Ketua Wira Perkasa Malaysia Terhadap Kenyataan Azmin Ali,Tim.Presiden PKR:

Azmin Ali kata akan haram Perkasa kalau PR berkuasa kerana Perkasa berjuang untuk kaum Melayu dan bumi.kerana itu Perkasa tidak membantu kearah keharmonian kaum.Azmin Ali belum berkuasa sudah tunjuk mahu jadi diktator.Kesian kerana Azmin Ali buta sejarah.

Apa pun,kalau saya berkuasa Azmin Ali akan saya kurung di bawah ISA kerana mengkianati Asas Perlembagaan Negara yang boleh mengugat keamanan dan melangar Akta Husutan.Saya akan minta PKR tukar nama kpd Parti Liwat.Pd saya Azmin Ali layak d ludah kerana banyak sebab spt d dedah oleh Kakak nya Umi Hafilda selain menjual dan mengadai maruah Melayu Islam kepada puak DAP laknatullah demi utk dapat berkuasa..Sejarah akan menghukum budak Azmin Ali yang di kenali partner Anwar dalam segala hal ~ sumber Massage BB Popo Gama.

1 comment:

  1. HASBIE ZAINAL2 May 2011 at 23:49

    AZMIN KELUARGA 69 , AZMIN PERLU BUAT DNA SEKALI LAGI KERANA DNA DULU ADA PENIPUAN. AZMIN , X MUNGKIN ADIK SENDII NAK KHIANAT ISTERI ABG JIKA TIDAK BENAR. FIKIRKAN LAH

    ReplyDelete