Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Monday 18 April 2011

Banyak skandal dan persoalan yang menunggu Anwar - Apakah Anwar Ibrahim akan kembali ke Malaysia setelah meninggalkan PR terkapar kapar sendiri apabila tewas ?

Siapa wanita ini , kami akan bongkar !! tunggu !!

Setelah selesai kempen pilihanraya negeri Sarawak Anwar terus hilang meninggalkan tanah air apabila sudah merasakan bahawa rakyat Sarawak menolaknya. Anwar dikatakan kini berada di Eropah.

Tiada sidang akhbar untuk mengulas kekalahan teruk pembangkang di PRN Sarawak melainkan kemenangan hebat DAP. Di sini kita dapat lihat bagaimanakah sikap dan tanggung jawab seorang pemimpin seperti Anwar Ibrahim yang lari meninggalkan ahli ahli dan pemimpin politik lain di dalam parti pembangkang untuk menghadapi kegagalan ini sendiri. Anwar tidak peduli apa yang akan berlaku setelah partinya gagal menyerlah.

Tiada sidang akhbar , tiada pujukan atau nasihat kepada penyokong pari pembangkang dari pemimpin utama mereka , Inilah dia sikap seorang ketua yang bernama pemimpin utama pembangkang.Anwar lari dari serangan Raja Petra , lari dari serangan jam Omega. Lari dari serangan Jam ban Shamsul.

Pihak polis juga sudah selesai menyiasat kes Video Pemimpin kanan pembangkang dengan pelacur Cina. isu yang didedahkan oleh Raja Petra kini mulai disiasat, .Banyak perkara sebenarnya yang menunggu Anwar Ibrahim di Malaysia ,Persoalannya kini. Apakah Anwar akan kembali ke tanah air atau terus menghilangkan diri ?

11 comments:

  1. Anwar bukan ancaman terbesar bagi BN sekarang. Awasi DAP dan politik perkauman...

    ReplyDelete
  2. Dia tak kan menghilangkan diri. Dia nak serang dari luar lah tuu! Kat luar mana ada sekatan (walaupun kat sini pun takda sekatan...bila-bila polis buleh cekup dia), sponsors dan supporters dari zionists hingga ke gay MPs pun ramai. Selesa dan mewah kat oversea tuuu...pasangan, jantan/betina anytime. Lepas tu serang Malaysia bagai nak rak, apa susah!!!

    ReplyDelete
  3. anwar akan serang negara dari luar pulak ni.. hati2.. di perancis isu komisen dah hampir terbongkar.. senjata untuk anwar tu... mgkin dia takkan balik lepas kat sini dia dah checkmate...

    ReplyDelete
  4. MANTAP! ... GT PUTERI SEMAKIN HEBAT!

    Psssttt ... JANGAN LUPA BERITAHU BILA NAK DEDAHKAN SKANDAL WANITA PAKISTAN DI ATAS ...

    ReplyDelete
  5. PERMINTAAN UNTUK GT PUTERI ...

    JIKA BOLEH, BUANGKAN KEKANGAN KOMEN PERLU MENDAPAT APRROVAL DARI PENGENDALI BLOG!

    BLOG GT PASTI LEBIH MANTAP LAGI TANPA KEKANGAN INI ...

    ReplyDelete
  6. Amat setuju dengan komen Anon 17 April 2011 17:47. Ancaman terbesar adalah dari DAP yang ingin menguasi tanah Malaysia yang tercinta ini.

    ReplyDelete
  7. Saya rasis. Cina membuktikan mereka mahukan perkara 153 perlembagaan dimansuhkan. Setelah kekayaan negara dikaut, sekarang ingin menjadi pemerentah. DSN tak perlu beri apa2 kepada cina lagi, jambatan kedua di penang sila hentikan, jika berani lagi mari kita robohkan jambatan sediada. Umno tak perlu undi cina,kita layan cina ni selayaknya. Mereka tidak mahu kepada hukum demokrasi, mereka tidak setia kepada janji pra merdeka (1952) maka layak lah melayu/pribumi hapuskan cina dari tanah air kita.

    ReplyDelete
  8. masa dah semakin suntuk.kita mesti merevolusikan gerakan kesatuan melayu.

    ReplyDelete
  9. Sekarang ini AWASI RACIS DAP

    PKR DAN PAS dah terkedu

    ReplyDelete
  10. yoo..itu terlampau racist beb..gua melay pon sengau baca statement lu...cool sikit brother

    ReplyDelete