Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Sunday 17 April 2011

Ini 10 petunjuk yang telah Allah SWT tunaikan dari sembahyang hajat ribuan penyokong PR di Stadium Melawati dahulu.

Seminggu lamanya kempen di Sarawak yang punya hikmah begitu besar sekali bagi rakyat Malaysia khususnya Rakyat Sarawak. Kita dapat saksikan belang sebenar Anwar Ibrahim yang begitu desperado mahu menjadi Perdana Menteri. Wahai jumud jumud PAS inilah sebenarnya petunjuk yang telah di tunjukkan oleh Allah SWT  dari doa ribuan  ahli kamu . Sarawak adalah petunjuk Allah SWT yang lengkap.Jnagan lah kamu menyangkal dan enggan menerima petunjuk ini.

1.Lengkap perangai dan belang Anwar dipratontonkan , Betapa jijiknya manusia yang jumud jumud Pakatan Haram  sokong sebagai manusia pertama dalam pakatan haram berkenaan.
2. Betapa DAP akan berkuasa dan keuntungan perbalahan politik ini memberikan keuntungan kepada satu bangsa. Bangsa Cina.
3. Kedudukan sebenar dan bayangan sebenar  PAS diperkudakan , Balasan sebenar dan petunjuk sebenar akan kedudukan PAS dalam Pakatan Rakyat.
4. Bagaimana pemimpin PAS diperhambakan dan bagaimana Allah langsung tidak mahu memberikan satu kerusi kepada PAS kerana bersubahat dengan manusia jijik Anwar Ibrahim.
5.Video yang didedahkan untuk membuktikan betapa perangai Anwar sebenar.
6.Video yang juga mendedahkan perangai Wan Azizah dan anak nya Nurul Izzah.
7.Betapa perangai Anwar yang menjadikan Isterinya perisai atas perbuatan jahatnya dan mengajar isteri dan anak anaknya menipu.
8.Betapa berlagak dan panas barannya Anwar ketika menjawab persoalan wartawan apabiola  Allah telah memerangka Anwar daklan isu  jam tangan Omega.
9. Betapa bukti kerja jahatnya  kantoi dan tidak boleh menjawab isu Omega dan kita sendiri melihat betapa Anwar mengadai maruah bangsa dan agama.
10.Betapa Allah SWT tidak mahu dan tidak mengizinkan Anwar menjadi pemimpin utama kita.

1 comment:

  1. Sbb kebenaran itu pahit utk ditelan maka tidaklah ditelan kebenaran itu. Selamanya kebuluranlah...

    ReplyDelete