Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Friday 4 March 2011

UMI HAFILDA AKAN MENYAMAN HARAKAH DAILY SEHINGGA BANKRAP !!!!!

HARAKAH DAILY Sebuah akhbar parti Islam yang  sungguh memalukan dan memualkan. Umi Hafilda akan menyaman akhbar tabloid ini yang jelas tidak tahan lagi dengan pendedahan  Umi Hafilda. Jika Umi Hafilda memfitnah, saman adalah cara yang paling baik untuk mengajar Umi Hafilda.

Mereka tidak boleh menyaman Umi Hafilda kerana apa yang didedahkan oleh Umi Hafilda adalah benar. Apa yang boleh mereka lakukan hanya menipu untuk memalukan Umi Hafilda dan cubaan mereka untuk menjatuhkan moral seorang wanita sehingga sanggup menggunakan "photoshop" untuk mengeditkan gambar Umi Hafilda. Mereka tidak tahan lagi dengan pendedahan  sebenarnya yang dilakukan oleh Umi Hafilda.

Inikah nilai sebuah akhbar yang berteraskan Islam. Menipu dengan mengubah suai gambar asal melalui kaedah teknologi canggih. Umi Hafilda akan menyama Harakah sehingga bankrap. BOLEHKAH KREDIBILITI AKHBAR INI DIPERCAYAI ??????

1 comment:

  1. Inilah akibatnya bila dah bersekongkol dengan org yg takde akal. Bankrup pun baik. Asyik buat dosa je kerjanya. Ngata sana, ngata sini. Dah bankrup, boleh la buat amal plak. Derma amal (pastu masuk poket masing2).... wakakakaka.....

    ReplyDelete