Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Thursday 10 March 2011

Pintu taubat masih terbuka untuk Anwar !!!

Hebat dan semakin hari semakin panas  pendedahan pendedahan  isu perbicaraan Anwar.Apakah yang berlaku sekarang apa yang dipertikaikan  dan diperbahaskan di mahkamah ada lah satu penipuan belaka.

Apakah Saiful tipu pasal air mana dalam duburnya. Mana  Saiful dapat air mana Anwar dalam duburnya? Tak mungkin ianya masuk melalui pemindahan biasa  guna sudu setelah dikeluarkan dari barang sulit Anwar menggunakan tangan.

Apakah pasti itu air mani Anwar? jika mengikut sample barang yang di rampas ialah milik  MR Y dan siapakah mr Y. Dalam perbicaraan itu Mr Y adalah Anwar Ibrahim cuma kaedah mendapatkan sample saja yang salah. Tapi barangan itu tidak salah. Ok Ok lah barang itu salah , skrg Anwar kena bagi lah sample DNA nya. Kenapa takut nak bagi sample. Hakim ada hak untuk meminta sample.

Sedih , apakah Anwar tak malu dengan anak menantu jika tidak malu kepada isteri yang sudah lali dengan perkara perkara sebegini yang terpaksa sama sama menipu untuk mempertahankan maruah suami. Bayangkan betapa seksanya  perasaan  Azizah setiap hari yang terpaksa menemani  Anwar dan terpaksa menelan segala  apa yang dipersembahkan dan di pertontonkan.

Anak sulung  Anwar , Nurul Ezah juga terpaksa bersubahat walau hakikat  tahu apa yang sebenar berlaku dan baru baru ini didalam Vedio terkantoi apabila  wartawan bertanya  di manakah ayah nya ketika waktu kejadian. Wan Azizah kata tanya polis. Nurul terus mencelah Anwar ada bersama kami. Hakikatnya Anwar kata dia sedang bermesyuarat.

Menurut satu sumber yang boleh dipercayai, anak lelaki Anwar langsung tidak boleh menerima ini dan anak lelaki Anwar tahu pekara sebenar dan begitu marah sekali. Anwar taubat lah sebelum pintu taubat tertutup untuk mu.
Oleh : GTPuteri.

No comments:

Post a Comment