Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Wednesday 16 March 2011

Bukti Pembohongan Saifuddin Nasution - Gobala nak saman 12 juta jika tidak minta maaf !!

wajah penipu...
Saifuddin Nasution membuat pendedahan kononnya MP Keadilan dibeli oleh UMNO  dengan harga 1.4 juta berdasarkan wang yang dimilki oleh ahli MP Keadilan itu  untuk membeli  tanah. Bukti adalah apabila MP berkenaan mampu melunaskan bayaran tanah itu dengan membuat dua bayaran.

 Kedua dua bayaran dibayar menggunakan cash cek sebuah bank di Ipoh. Beliau juga berkata ada surat perjanjian  yang menyatakan bahawa MP ini perlu membayar baki wang berkenaan dalam tempuh yang ditentukan.Saifuddin mendedahkan di sebuah web TV.

Di manakah MP ini mendapatkan wang ini? tanya Saifuddin. sepatutnya Saifuddin tanya lah MP ini atau tanyalah Anwar Ibrahim. Apa bukti  Saifuddin mengatakan wang ini UMNO yang bayar.? Saifuddin jangan jadi bodoh dan jangan  ingat orang lain juga bodoh macam dia. Kenapa Saifuddin tak cerita pasal siapa yang punya  cek. tak kan Saifuddin tak tahu cek tentu bertuan. tentu ada pembayarnya. Kenapa Saifuddin tak dedahkan siapa pemilik cek berkenaan
.
Lihat lah betapa liciknya cara Saifuddin mahu menipu rakyat. Dia tidak langsung menyebut pasal siapakah pembayar cek berkenaan.Namun Saifuddin ada berkata alamat syarikat  berkenaan di bawah  nama  individu  iaitu nama MP itu sendiri. Mungkin Saifuddin rujuk kepada surat perjanjian berkenaan bukan cek berkenaan.

Jelas di sini Saifuddin cuba mengelirukan rakyat. jika UMNO yang bayar sudah tentu Saifuddin sudah dapat bukti yang lengkap kerana salinan cek ada dengan Saifuddin dan ianya memudahkan kerja Saifuddin. Bawalah lampiran dan laporkan kepada polis .Apa gunanya jikalau setakat menyeru SPRM menyiasat . Ianya tidak laku. Pergilah buat laporan. Kenapa  Saifuddin tidak membuat laporan.

MP berkenaan Gobalakrisnan bercakap kepada pemberita bahawa beliau memberi tempoh tujuh hari mulai hari ini kepada Saifuddin untuk meminta maaf dan jika Setiausaha Agung PKR itu gagal berbuat demikian beliau akan menyamannya RM12 juta lihat sini

Oleh: Puteri Rangbulan

6 comments:

  1. Kita tunggu dan lihat dalam masa 7 hari i ni Saifuddin akan melutut atau tidak memohion maaf, 12 juta beb.Ada bukti ker.baru nak tunjuk lagak, konon nak ikut cara DSAI kuarkan bukti sikit sikit. sebenarnya x ada bukti.

    ReplyDelete
  2. Parti ini sdh terdesak, Anwar sdh malu. Ketika kejadian lompat melompat parti ketika pemilihan parti PKR dan ketika byk pemimpin PKR cabut keluar parti< nama Anwar dimalukan.saifuddin nak cuci mangkok taik.

    ReplyDelete
  3. Hebat ker blog ini. P3 UMNO mana cyber war. semua cerita cerita fitnah.tenguk hebatnya serikandi --> http://www.youtube.com/watch?v=MveqY3Te_7A

    ReplyDelete
  4. Sian kat budak ini yg rasanya bercita cita tinggi. Nama siti Aishah Ketua serikandi. Kandi ke kendi.
    Muda muda lagi sudah diajar menipu dan memutar belit kenyataan. Muda muda lagi sudah di ajar mnjadi operetor kilang fitnah. Mana ada budak IPTA jual maruah dan badan utk bayar PPTN. Beranikah Aisha ini membuktikan , Cakap siapa pun boleh cakap. Kenyataan Ketua Puteri UMNO juga dia putar belitkan. Inilah tandanya KPUM mengamcam beliau. Perasaan cemburu pada ketua p3 UMNO Malaysia. Itulah sebab di putarbelitkan kenytaan KPUM.

    ReplyDelete
  5. Ucapan macam baca surat khabar saja, kurang ajar pula. baru setahun jagung nak tunjuk hebat depan pak cik pak cik bodoh pas, dgn pas boleh lah. kalau berani berucaplah macam bodoh itu dpn org UMNO atau puteri UMNO .Masak wei . baru hafal satu baris ayat quran dah nak tunjuk baik. berapa orang ahli serikandi ni.

    ReplyDelete