Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Thursday 31 March 2011

Berapa Johari Abdul dibayar oleh Anwar - sila baca ?

Johari Abdul ketika memberikan sidang akhbar bersama dengan Saifudin Nasution , Setiausaha Agung PKR menampakkan tidak ikhlas yang terbayang di wajahnya dan nampak setiap dakwaan yang dikeluarkan oleh beliau seolah olah mereka cerita dan sentiasa mengulangi bahawa vidio ini tidak tidak fokus ke wajah dan still. memanglah semua orang tahu vidio ini tidak fokus  dan still kerana ianya  vedio cctv dan bukan vidio yang dirakam dengan kamera  vdio yang balas dilakukan untuk merakam film blue.

Namun datuk Jo tidak pula menafikan  pula jika seimbas sememangnya ia nya merupakan  Anwar Ibrahim. yang menarik dia  sering mengatakan bahawa  buntut pelakun itu berisi dan Anwar mempunyai buntut yang leper. Bahu orang itu sasa dan anwar tidak. Persoalannya bagaimana  dia boleh nampak jelas kepada dua bahagian ini tetapi  bahagian lain tidak nampak. Kedua bahagian ini digunakan untuk menafi boleh pula dilihat dengan jelas oleh Datuk Johari, nampak sangat mamat ini penipu.

Adegan kedua dia  cuba meneran air mata tetapi tidak keluar untuk konon kononnya sedih dan mahu cari simpati , malangnya air mata tidak keluar sebab tidak ada kesedihan sebenar melainkan paksaan untuk menjadikan situasi sedih. Persoalan yang bermain di kepala kita sekarang, Jika mula mulanya  mamat ini kata ada duit pelincir yang diminta tetapi tidak pula beliau membuka cerita disidang akhbar ini, Penipuan ini telah dijawab oleh Dato Eskay dan RTC, Penipuan yang ini telah gagal. Berapakah Anwar bayar Johari Abdul, 1 juta atau 2 juta atau lebih....?

1 comment:

  1. dato johari ni ,tengok muka dah meluat,muka perasuah.hidup dia semua duit,kalau muka dia ada iras2 cina sure bela babi.cepat untung.bangun pagi buka nak bersyukur kepada allah melainkan nampak bayang duit.

    ReplyDelete