Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Friday 1 April 2011

Pulau Pinang Huru Hara - Dr Novandry ditahan polis kerana Flying Kick Rafizi Ramli Pengarah strategi PKR

Rafizi Ramli sengaja menyembunyikan satu fakta yang sangat penting iaitu waktu terakhir di Facebook sebelum 10:40 malam ialah 8:20 malam. Ini bermakna, Anwar Ibrahim juga ‘missing in action’ selama 2 jam di dalam Faecbook. Kenapa?

Malah di dalam sidang akhbar sebelum ini, Rafizi Ramli PKR dengan angkuhnya telah memperlekeh-lekehkan penulis, blog M.I.M dan bloggers pro-UMNO yang lain. Pengarah Strategi PKR itu juga telah menghina penulis seolah-olah beliau sangat hebat dan untouchable.
Jika diperhatikan, waktu di Facebook Anwar Ibrahim adalah 1 jam lebih cepat daripada twitter Anwar Ibrahim pada 21 Februari yang lalu. - Dalam kaunter Dr Novandry beliau ada menyatakan sengaja tidak mengulas waktu kelambatan waktu kerana mahu melihat bloggers UMNO peka atau tidak : Penipu nak lari dari kelemahan - 
Dr Novandry bukan belajar sampai Form 3 bro.- Dr Novandry bukan beli title Dr nya.  Sila jawap ini - Dr Novandry kasi flying kick sikit kepala Rafizi Ramli - SILA LIHAT INI JANGAN TAK BACA - KLIK SINI (jangan tak baca ini lepas tuh baca yang tertulis dibawah pula)

(April Fool)

No comments:

Post a Comment