Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Monday 28 February 2011

PAS TAK YAKIN MENANG DI MERLIMAU


> Haji Yuhaizad Abdullah
> Berusia 38 tahun,
> Alamat rumah di batu 23 1/2, Kampung Chinchin, 77000 Jasin, Melaka (Anak jati Kampung Chinchin).
> Beliau dilahirkan dalam keluarga yang disegani di mana datuk sebelah ibunya adalah seorang Imam dan datuk sebelah ayahnya adalah Tok Sidang di kampungnya.inan.
> Pemilihan anak jati Kampung Chinchin yang terletak di dalam DUN Merlimau, yang berkelulusan Diploma Tasawur Islam, dipercayai mampu memberikan tentangan segit kepada BN yang sememangnya begitu yakin dapat mempertahankan kerusi DUN Merlimau.

Dipetik dari blog pembangkang, ----->dipercayai mampu memberikan tentangan segit kepada BN yang sememangnya begitu yakin dapat mempertahankan kerusi DUN Merlimau.
Jelas di sini mereka hanya percaya bahawa calon ini hanya mampu berikan tentangan sengit sahaja dan bukan dipercayai untuk menang.

Di sini kita dapat melihat betapa PAS membuang dan takut memaparkan gambar calon yang berimejkan Islam. Ini lah hipokrasi sebenar dan PAS juga menunjukkan betapa mereka takut kepada DAP dan menagih undi kaum ini yang mana dahulu mereka katakan bahawa UMNO adalah kafir kerana bersekongkol dengan MCA dan MIC.

No comments:

Post a Comment