Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Tuesday 1 March 2011

Menipu adalah perkara biasa bagi calon PAS !

Nilah Calon Pas sanggup jadi bangsa asing bila depan bangsa berkenaan.
Kenapa  perbuatan menipu ini seolah olah bukan satu dosa bagi pemimpin PAS dan perbuatan menipu ini macam makan goreng pisang panas saja bagi mereka. Calon PAS  yang cuba memburukkan belia 4 B Jasin kononnya  beliau pernah memegang jawatan  dalam Gerakan Belia berkenaan.

Belia  4B Jasin hari ini menafikan calon Pas, Yuhaizad Abdullah yang akan bertanding pada Pilihan Raya Kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Merlimau 6 Mac ini, pernah menjadi ahli pertubuhan itu.

Penasihatnya, Datuk Hasan Rahman berkata, setelah diteliti keahlian pertubuhan tersebut di daerah itu, calon Pas tersebut didapati tidak pernah menjadi ahli seperti yang didakwanya dalam sebuah akhbar hari ini.

“Dakwaan beliau (Ruhaizad) pernah menjadi ahli Gerakan Belia 4B di Jasin adalah tidak benar. Kita telah teliti keahlian di peringkat cawangan memang namanya tidak ada.

Kalau nak kencing jangan lah kencing tengah jalan, dengar khabar beliau yang memaklumkan punyai kelulusan tinggi juga  dikatakan  hanya satu mainan untuk menguatkan kredibiliti yang tidak ada kredibiliti sebenarnya. Janganlah percaya kat calon "desprate" PAS yang tak berkualiti ini.

No comments:

Post a Comment