Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Thursday 29 November 2012

Ketua Puteri Umno: 'Bayi saya perlu galas tanggungjawab saya'

 
 
KUALA LUMPUR -  Sarat mengandung tujuh bulan bukan alasan untuk Ketua Pergerakan Puteri Umno Datuk Rosnah Abdul Rashid Shirlin membataskan segala usaha dan perjuangan bagi memperkasa parti terutama menjelang Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13).
  
Rosnah, yang juga Timbalan Menteri Kesihatan berkata apa yang penting adalah beliau tahu bagaimana memberi komitmen terhadap tanggungjawab sebagai ibu, wakil rakyat atau calon pada PRU-13 akan datang, jika dipilih.
  
"Sebagai ketua saya akan beri sepenuh tumpuan kepada tahap kesiapsiagaan parti.
  
"Bayi ini faham saya perlu menggalas tanggungjawab ini, dan saya tidak merasakan ia membebankan. Sebaliknya ia adalah anugerah Tuhan," katanya kepada pemberita selepas menggulung perbahasan pada Perhimpunan Agung Puteri Umno 2012 di sini.
  
Rosnah, 40, yang dijangka melahirkan cahaya mata kedua pada awal Februari depan, berkata jika PRU ke-13 diadakan sejurus selepas bersalin, beliau tidak akan mengambil masa rehat yang lama, memadai sekadar memulihkan kesihatannya bagi mengetuai Puteri menghadapi pilihan raya umum itu. - Bernama

No comments:

Post a Comment