Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Sunday 9 September 2012

ANWAR MENGENALI SYAITAN YANG DIKENALI



Peribahasa Inggeris yang terjemahan langsungnya ditukis "lebih baik syaitan yang anda kenal daripada malaikat yang anda tidak kenal" kini bermain di mulut Anwar Ibrahim. Kita sangat kasihan dengan Anwar Ibrahim, kerana kurang membaca sebaliknya turut mentafsir secara "word by word" kiasan yang ditulis oleh Tun Dr. Mahathir.

Anwar mengandaikan dirinya dan kumpulannya sebagai Malaikat, dan mengandaikan orang-orang di dalam kerajaan sebagai Syaitan. Apakah SS Tan Sri Harussani dan YB Nasharudin Mat Isa lebih Syaitan dari Anwar Ibrahim?

Adakah Anwar Ibrahim lebih Malaikat daripada Datuk Nallakarupan, atau dua-mdua mereka Syaitan Magnum?

Adakah Datuk Harun Din lebih Syaitan kerana bersetuju dengan YB Nasharudin atau Anwar Ibrahim lebih Malaikat kerana bersama-sama dengan Karpal Singh yang Anti Islam!

Malaikat dan Syaitan kedua-duanya Makhluk Allah, hanya sanya Syaitan dan Iblis dilaknat kerana tidak hendak mengakui keRasulan Nabi Muhammad SAW kekasih Allah.

Maka berkatalah Iblis kepada Allah SWT, " Aku akan menyesatkan umat Nabi Muhammad sampai hari Kiamat".

Maka di keluarkanlah Iblis dari Syurga, beranak pinak iblis-iblis dengan banyaknya di alam ini, dengan tujuan menyesatkan umat Islam.

Maka, apabila Anwar Ibrahim membaca peribahasa itu dalam bahasa Melayu, dia tersilap besar kerana mengandaikan dirinya Malaikat dan orang lain Syaitan!

Hari ini, Anwar akan marah kalau YB Nasha tidak dibuang dari Pas, kerana Anwar Ibrahim mengaggap YB Nasha itu Syaitan yang dikenali! Bagi ANwar, Karpal Singh adalah Malaikat kerana Anti Islam!

No comments:

Post a Comment