Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Thursday 6 September 2012

Anwar Lebih Islam Dari Nik Aziz ?

Anwar pula yang berikan tazkirah di Masjid , apakah kelulusan beliau dan apakah kelayakkan beliau untuk memberikan Tazkirah di Masjid yang telah menjadi gempar baru baru ini di Kedah. Betul lah Anwar ini macam sesumpah. 

Kenapa sebelum memberi tazkirah Anwar tidak mahu bersumpah bahawa dia tidak meliwat Saiful, Walaupun kes ini reda seketika  tetapi masih ramai yang beranggapan ianya  hanya lah sementara saja.Anwar akan dihukum juga setelah mahkamah rayuan menerima rayuan Saiful . Anwar tentu tahu tentang ini.

Tak payah menipu lah kalau  mahu kata Anwar Anwar seratus peratus akan bercerita pasal agama dalam masjid itu dihadapan kariah masjid  berkenaan, Memang layak lah Anwar diusir , kenapa tak gunakan balai raya untuk memberi ceramah politik ?

Kenapa Anwar sekarang berubah mahu berceramah di masjid. Anwar tak takut ke disumpah laknat kerana terlalu banyak  disumpah.Itulah sebabnya Anwar yang jadi ketua pembangkang kerana Nik Aziz lebih rendah ilmu agama nya dari Anwar Ibrahim.Bila ajak bersumpah di masjid tak mahu , berceramah boleh pula.

OLEH: gengu guliguli gengugi




No comments:

Post a Comment