Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Friday 13 April 2012

GEMPAR!!! Selangor Maju kerana Teressa Ko Ko Ko Kok..

Tahniah DS Najib Tun Razak.

Klik imej untuk besarkannya.


Walaupun sibuk dengan tugasnya sebagai PM, beliau berjaya memacu Kementeri Kewangan untuk memastikan ekonomi Malaysia di tahap terbaik. Tahniah juga kepada kepada Tok Pa dan pegawai-pegawainya di MITI yang berjaya membantu negara mencapai peningkatan 16.1% lebihan dagangan kepada RM103 bilion.

Mungkin pembangkang akan jawab ekonomi Selangor pun ok. Jumlah pelaburan pun meningkat. Dan lebihan dagangan ini berpunca dari kejayaan Selangor. Fakta macam tu, orang bodoh dalam PKR bolehlah percaya. Hakikatnya apa yang dicapai oleh Selangor semuanya atas usaha Kerajaan Pusat. Exco Pelaburan, Perindustrian dan Perdagangan Negeri Selangor pergi luar negara bukan cari pelaburan tetapi hanya untuk melancong. Tiada satu pun projek baru di Selangor sejak pakatan pembangkang memerintah. Ini buktinya skandal Teresa Kok guna duit rakyat untuk melancong.

Cari pelabur pakai baju bunga-bunga macam ni ke?



Mereka menuduh pemimpin BN melancong guna duit rakyat tetapi mereka pun melakukan perkara yang sama ketika mentadbir negeri. Seronok sungguh Cik Teresa kita guna duit rakyat miskin ye. Konon nak cari pelaburan dari China ke Selangor tetapi yang dapat hanya PELACURAN yang meningkat. Teresa Kok ni Exco Pelaburan atau Pelacuran Negeri Selangor?



*Untuk makluman pembaca, gambar tersebut dirakam oleh Teresa Kok ketika menyertaiShanghai World Expo 2010 atas alasan menarik pelabur. Sampai sekarang tiada berita pun pelabur dari China ada buka kilang di Selangor. Apa hasil daripada 'lawatan kerja' Teresa Kok tu? Gambar kat atas tu la hasilnya.

Sumber di petik dari Mymassa

No comments:

Post a Comment