Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Thursday 15 March 2012

Dah nak telangkup baru nak Islam PAS nih.. Steadylah..





Jika kita bertanya dengan totok-totok PAS dulu.. Mereka kekal dengan jawapan bahawa Tun Dr. Mahathir menolak Hudud PAS Islam.

Hmmmmm.. inilah dia PAS yang yang mengaku Islam, tetapi untuk mengelirukan rakyat Malaysia, boleh pulak sengaja membuat rekaan dan fakta palsu agar Tun Dr. Mahathir menolak hudud.

Sudah jelas lagi bersuluh bahawa perincian PAS melakukan fakta palsu untuk di tolak Tun Dr. Mahathir kemudian puak PAS ni spin bagai nak rak...

PAS memang tidak pernah ada cita-cita nak menyatukan umat Islam. PAS membiarkan pengikutnya jadi bodoh dan dungu dan terperangkap dengan Islam ala PAS.

PAS sebenarnya pertubuhan ajaran sesat yang hanya mahu melihat parti lain hancur. Setelah parti Barisan Nasional hancur, apa pula mereka boleh lakukan??

PAS dari mula sampai la nih memang parti rosak akhlak dan parti amat serabut habis..

Percayalah, bahawa sesungguhnya, Perundangan Hudud yang diusahakan oleh PAS itu hanya untuk memperdayakan umat Islam yang hanya menerima dari satu sudut.

PAS terutama ulamaknya sebenarnya, tak pernah mengajar ahlinya tentang Islam pun...

Semua nih kerana gara-gara emosi dan nafsu nafsi lah ni..

GERBANG TEMPUR PUTERI UMNO (MALAYSIA) mempelawa dan mengajak generasi muda agar menolak PAS dengan alasan apa sekali pun. Mari bersama Barisan Nasional!!!

Seperti kata YB Zul Noordin, orang munafik takut dengan kebenaran.

Tolak jerlah PAS tu.. Mengajak ke neraka jer tu..


No comments:

Post a Comment