Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Friday 24 February 2012

Fitnah kecil pembangkang, layan jer..

Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim



Khalid kecewa Najib ketepi MB, KM Pakatan.Tindakan Perdana Menteri, Datuk Seri Mohd Najib Razak  tidak memanggil Menteri Besar dan Ketua Menteri dari negeri Pakatan Rakyat (PR) menghadiri Mesyuarat Menteri Besar dan Ketua Menteri ke-114 adalah tidak profesional.

Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim berkata, sikap beliau bukan sahaja membuktikan konsep 1Malaysia yang dipromosikan hanya sekadar gimik politik tetapi juga memberi kesan buruk kepada proses transformasi yang ingin dilakukan beliau.

Menurutnya, Najib tidak sepatutnya bertindak sedemikian kerana rakyat Selangor, Pulau Pinang, Kedah dan Kelantan menyumbang lebih dari setengah hasil ekonomi Malaysia.
 
Kerajaan Negeri Selangor menyeru Perdana Menteri untuk membuat satu penjelasan kepada media bahawa mesyuarat tersebut adalah sebenarnya Mesyuarat Menteri Besar dan Ketua Menteri Barisan Nasional.

“Adalah amat tidak profesional untuk Perdana Menteri mengetepikan peranan Menteri Besar dan Ketua Menteri dari Pakatan Rakyat dalam satu mesyuarat yang membincangkan kebajikan rakyat,” katanya dalam satu kenyataan media yang dikeluarkan semalam.

Sumber : Sinar
 
Kelu lidah GTP tau, bila Tan Sri Khalid kata dia tak di beritahu.. Alahai.., tak diberitahu ke..?? terlepas kereta api???

GTP tak tau lah nak kata apa lagi dengan 'mainan persepsi' oleh Pakatan Haram jadah ni.. Tak diberitahu ke? Tak diberi surat tau  ker?? Ker terlampau sibuk dengan agenda membela Pro-Liwat dan Pro-Zionis tu??

Ada kala di panggil bermesyuarat, mereka pakat boikot mesyuarat. Bila tak tau di panggil bermesyuarat, dia 'memainkan persepsi' menyalahkan Perdana Menteri kami pula. Ker sudah diberitahu buat-buat tak tau?? Ishhhh.. mana satu lah tu Tan Sri Khalid oiiiiii..

Sah-sah nak jadi hero.. tetapi kelihatan sangat bodoh. Itu alasan nak lepas diri jer tu..

Jangan ingat rakyat bodohhhh.. Anda sedang diperhatikan.. :)

Ini cerita macam politik kampung pula yer?? Orang di kampung pun sudah mahir bermesyuarat yopppppp..

Tang mana Kerajaan Pakatan Rakyat menyumbang setengah ekonomi negara ni?? Baru sepenggal jer jadi kerajaan la haiiiiii.. Cakap semua nak besau punya..

2 comments:

  1. PM dah jawab.. PM memang tak jemput pun.

    ReplyDelete
  2. hihi.. terhegeh-hegeh nak datang mesyuarat orang.. org tak jemput pipi tersorong-sorong.. hihi.. kenapa meeting diorang pun tak jemput barisan nasional kan??

    Nak jadi hero tahik kucing.. ekekekekkekekeke..

    Kan dah kena bancuh macam teh tarik.. lalalala..

    ReplyDelete