Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Friday 23 December 2011

Datuk Saif :Jangan bermain api.. kami tidak sokong kenyataan itu



Timbalan Menteri Pengajian Tinggi , Datuk Saifuddin Abdullah  sedang bermain dengan api ketika ini apabila beria ia mempertahankan Adam Adli yang menurunkan bendera Perdana Menteri dan seolah olah Saifuddin mempertahankan perbuatan ini.

Katanya beliau tetap mempertahankan Mahasiswa walaupun mereka mendesak beliau meletakkan jawatan dan ini  jelas  beliau tidak prihatin dengan perasaan ahli UMNO  malahan  rakyat Malaysia yang mengutuk tindakan menurunkan bendera Perdana Menteri oleh Mahasiswa yang kurang ajar itu. Jelas Saifuddin pertahankan mahasiswa ini dan memukul gendang perang berperang dengan penyokong PM dan UMNO.

Jika ini pinta  Saifuddin , kita tidak ada pilihan lain melainkan mengistiharkan Saifuddin sebagai musuh kita dan kita sedang berperang dengan beliau.

Kata Saifuddin  , "mereka mempunyai hak berkumpul dan bersuara, saya akan pertahankan hak mereka." Apakah Tim Menteri ini tidak tahu akan perkembangan  masa  tentang  perhimpunan. 

Sumber : Tepak Bersulam

p/s : hmmmmmm.. GTP pun pernah jadi mahasiswi.. ketika itu ibu bapa cuma mengharapkan kejayaan dari anaknya tanpa ada sebarang kekhuatiran. Ketika itu tidak terfikir langsung tentang pemberontakan mahasiswa. Fokus utama kepada segulung ijazah. Kami mahu jadi modal insan yang menghargai keringat ibu bapa dan Falsafah pendidikan Negara.

Adam oh Adam, 1 lagi produk reformasin berjaya dikeluarkan oleh pengilang Bro Anwar bin Ibrahim (B.A.B.I) 

No comments:

Post a Comment