Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Friday 21 October 2011

REVISION : Mana pergi askar maya pembangkang nih?? 2008 bukan main dia.. dah pencen ker??



Wahhh, senyum abang-abang nih.. gembira yer?? Salam perkenalan..

KUALA LUMPUR, 20 Okt: Ketua Penerangan, Ketua IT dan Penggerak Media Baru serta jawatankuasa berkenaan dijemput menyertai Persidangan ICT dan Media Baru (PIMB2011) pada 22 Oktober ini di Dewan Fadzil Noor, Taman Melewar.

Mursyidul Am dan Presiden PAS, Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat dan Datuk Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang akan menyampaikan ucapan perasmian dan penutup program itu.

Pengarah Media Baru Dewan Pemuda PAS Malaysia, Ahmad Fadli Shaari yang juga Setiausaha Akhbar kepada Menteri Besar Kelantan mengesahkan Tuan Guru Nik Abdul Aziz akan menyampaikan amanat dan bertemu dengan pimpinan PAS yang menjadi penggerak Media Baru di semua peringkat.

Persidangan bertemakan “Revolusi Teknologi Maklumat Menghadapi PRU-13” melibatkan tiga pembentangan kertas kerja berkaitan dengan ICT dan Media Baru iaitu Dr Muhammad Fadzli Hassan, Exco Kerajaan Negeri Kelantan, Dr Ismail Salleh, Exco Kerajaan Kedah dan Datuk Kamaruddin Jaafar, Pengarah Urusan Harakah dengan ucaptama oleh Pengerusi Lajnah ICT PAS Pusat, Ustaz Abdul Ghani Samsuddin.

Paling menarik adalah diskusi yang melibatkan tokoh akademik dalam bidang komunikasi dan media, Prof Dr. Azmuddin Ibrahim bersama penggiat media, Ahmad Lutfi Othman dan blogger Cina Islam, Drs Khalil Idham Lim sebagai moderator.

Dijangkakan kurang lebih 1,000 orang penggerak ICT dan Media Baru PAS akan berkumpul di Taman Melewar untuk membincangkan persiapan berhadapan dengan cybertrooper Umno bagi menghadapi Pilihanraya Umum ke-13 ini.

p/s : GTP di maklumkan ini antara sebab muktakhir kenapa pemuda PAS dilarang menyertai HIMPUN esok di Stadium Shah Alam, Selangor.

Pembangkang dah mulai 'SERUN' - Seram dan Gerun untuk menghadapi cyber troopers dari Barisan Nasional. Buat jer lagi kerja fitnah ko yang tak kunjung habis tu.. hehe..Dah sedar kan??? dah terkedu kannnn?? 

Jadilah pembangkang yang berkualiti.. bukan pembangkang yang tunduk kepada kuasa DAPig.. Masih tak sedar lagi tuh.

Buat deklarasi Hudud ada banyak faedah nya Pok Nik oiiiiiiii.. 

No comments:

Post a Comment