Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Wednesday 19 October 2011

KETUA PUTERI UMNO LANTANG - MAHU SIASAT PERKARA INI - JANGAN MAIN MAIN INI ISU NENEN ANAK ORANG !!!!!!!!!!!

Dengan bayaran RM 200 ribu atau dengan kata lain wang boleh menutup segalanya…dulu bolehlah, masyarakat ketika dulu belum pandai dari segi tipu daya dan akibat terdesak dek kehidupan susah yang membelenggu…kini masyarakat semakin pandai dan bijak.

Isu yang melibatkan anak jantan Lee Guan Eng telah mencabul kehormatan gadis biasa telah menimbulkan kehangatan dikalangan ruang angkasa blogger-blogger ternama Malaysia. Mereka juga berpakat untuk memberi dan memprtahankan hak gadis perempuan yang menjadi mangsa anak lelaki LGE itu.


Cerita ini bukan sahaja berkisar dikalangan blogger tetapi pemimpin politik UMNO telah memberikan maklum balas pantas terhadap isu ini.

 Ketua Puteri Umno, Rosnah Rashid Shirlin telah lantang membidas perbuatan tersebut dan mendesak pihak berkuasa untuk menyiasat segera dakwaan blogger-blogger tentang isu ini.
Datuk Rosnah Shirlin Abdul Rashid berkata, sewajarnya pihak berkuasa menyiasat kes tersebut memandangkan ia melibat kehormatan seorang gadis yang telah dizalimi.



“Sekiranya perkara ini benar-benar berlaku, tidak kira sama ada anak VVIP atau anak Ketua Menteri sekali pun, dia perlu di bawa ke muka pengadilan.

“Undang-undang di negara ini tiada pengecualian kepada sesiapa sekali pun,” katanya kepada Mynewshub.my ketika dihubungi di sini hari ini.

Terima kasih kepada Ketua Puteri UMNO kerana lantang dalam menyatakan pendirian tegas berkenaan pembelaan terhadap kaum wanita.
Kepada pihak berkuasa siasat…jika terbukti benar dakwa sahaja…

No comments:

Post a Comment