Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Sunday 4 September 2011

PAS selera Naga

Impian PAS nampak cukup besar sekali untuk pilihanraya umum ke 13 nanti. Samada boleh capai atau tidak itu belakang kira. Namun ia sudah letak sasaran nak menang 60 kerusi parlimen berbanding  23 sekarang. Untuk itu ia juga mengintai 25 dari 79 kerusi yang dimiliki oleh UMNO.

Itu kata Presidennya, Datuk Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang  dalam ucapannya di majlis perjumpaan Hari Raya di Dewan Datuk Wan Mutalib, Komplek PAS Kuala Terengganu.

"Strategi 2008, kita nak menang negeri dan kita telah berjaya tadbir tiga negeri. Kali ini disamping nak menang negeri, kita nak tambah kerusi Parlimen," katanya.
Dalam pilihan raya umum 2008, PAS menjadi pemimpin tiga negeri iaitu Kelantan, Kedah dan Perak namun Perak jatuh kembali apabila tiga wakil rakyat pakatan pakatan pembangkang bertindak keluar dari gabungan itu.
"Kita yakin, jika kita mendapat 60 kerusi, sokongan seluruh masyarakat negara akan berpaling kepada PAS dan Pakatan dari Umno dan BN sekarang," katanya.
Sumber : AgendaDaily
p/s : Apa benda PAS nih?? seperti barang besi yang tidak boleh diguna pakai saja.  Dah tak ada langsung gunanya. Buang dalam tong sampah sajalah yop!!!!!
Kerana ketamakan dan kerakusan kuasa di samping tunduk dengan Regim DAPig, seolah-olah kebodohan dan ketulian dalam tindakan sebelum ini seperti tidak pernah berlaku yer??? Amat kasihan orang Melayu di dalam PASiq nih..
Dengan pemimpin tertinggi yang semakin menunjukkan kebodohannya, ahli-ahli PAS masih nak berdiam diri sahaja ke??
Kita pun tak tau lah apa akan berlaku dengan Melayu PAS nih. Bila ada sesetengah dari mereka tidak mengaku Melayu dan mengaku Islam pula?? Dalam masa yang sama tunduk dengan kafir DAPig.
Akan wujudkah 'Bangsa PAS' selepas ini?? Maklum sahaja lah, Mat Sabu kan mahu mewujudkan sejarah ketemadunan PAS itu sendiri. Hahaha.. Ikut suka lah Mat Sabu..  seperti Luncai terjun dengan labunya..
Yang pastinya Sejarah sedang tercatat kedangkalan Mat Sabu.
  


1 comment:

  1. SELERA APA SEKALIPUN....YG PASTINYA PUTRI TERPAKSA MENANGUK DITEPIAN TELAGA SRIKANDI PKR PABILA PUTRAJAYA JATUH KETANGAN PAKATAN RAKYAT KELAK.

    ReplyDelete