Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Thursday 15 September 2011

GTP bangga denganmu PM Dato' Seri Mohd Najib!!!!


Sila baca teks lengkap Perutusan Khas Hari Malaysia.


Merungkai di sebalik maksud tersurat dan tersirat perutusan beliau, mari kita gunakan pemikiran akal yang waras. Mampukah kita memisahkan polemik politik yang berlegar-legar di-fikiran kita? Antara kuasa dan takhta.. "Ini Malaysia kawan.. Sudah 54 tahun merdeka.. jangan menderhaka lagi maaaa.. Buang yang keruh, ambil yang jernih.. Baru 1 Malaysia.." Teman serumah kawan yang kabo sebentar tadi.

Baru jer Perutusan Khas Hari Malaysia oleh Dato' Seri Mohd Najib sebentar tadi, PAKATAN HARAM dah melaung melalak kat facebook dan twitter.. Kenapa?? Tak percaya?? Takut?? Lutut sudah ketarrrrr??

Tahniah Dato' Seri Mohd Najib Tun Abd Razak.. GTP sentiasa menyokong kepimpinan Perdana Menteri Malaysia. Benarlah kata Tun Dr. Mahathir Mohamed; mantan Perdana Menteri Malaysia "Saya kenal dan rapat dengan beliau, tetapi saya tidak mengetahui fikiran beliau." Ini kan pula kita..

Tun Dr. M bersetuju dan menyokong penuh dengan kepimpinan Dato' Seri Najib. Ada pembaharuan dan tampil berani.

Malas nak lawan PAKATAN HARAM malam nih. Tentu mereka terkasima kan??

Ikhlas dari;
1.YB Datuk Rosnah Shirlin Rashid Shirlin
Ketua Pergerakan Puteri UMNO Malaysia
2. YBhg Saudari Shahanim Mohamad Yusoff
Naib Ketua Pergerakan Puteri UMNO Malaysia
3. YB Saudari Nolee Ashilin Dato' Mohammed Radzi
4. YBhg Saudari Mas Ermieyati Haji Samsudin
5. Saudari Dg Maimunah Sidek

6. Krew bertugas GTP

1 comment:

  1. finally jumpa gak blog yg ada b@ll$, appreciate your comments, saya rasa tindakan DS Najib sungguh tepat dan BERANI. Pemansuhan ISA tidak bermakna kerajaan, polis dan KDN tidak boleh TEGAS yeah, finally seorang pemimpin yg berpandangan jauh seperti TUN M. with long term strategies and penekanan kepada executiton. syabas, nak harap komen bloggers"jantan" yang pro BN mmg tak boleh pakai, emotional tak tentu pasal mengalahkan perempuan...hehhehe...anyway syabas GTP...

    ./fendi

    ReplyDelete