Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Thursday 8 September 2011

Apa mantel perjuangan Aspan Alias sebenarnya???


Kita rasa Aspan Alias yang sepatutnya berhenti bermain dengan polemik industri politik tanahair. Masakan tidak, pendapat dan pandangannya sudah ke laut langsung tidak berpandangan jauh dan tertutup. Di sebabkan selalu sangat duduk semeja dengan DAPig, lidah sudah mula bercabang. The cicakman of DAPig???

Pada pendapat kita, sekiranya mahu diangkat Mat Indera sebagai hero memperjuangkan Tanah Melayu dari dijajah. Aspan Alias juga wajar kita angkat sebagai hero. Tetapi sebagai hero apa yer???

Apa mantel perjuangan Aspan Alias ni sebenarnya??

Baca sini, Aspan Alias pernah menyertai PKM?

p/s : Kan lebih elok sekiranya tidak banyak tau duduk diam sahaja. Bukan menambah lagi persepsi murahan kan?? (Bukan kami yang kata, Aspan Alias sendiri yang mengaku dia tidak tau). Sekiranya Aspan Alias seorang yang mempunyai keistimewaan dan kelebihan tertentu, lebih baik digunakan untuk menyatukan orang Melayu. Bukan bersekongkol dengan 'cauvinist' Cina, menambah tuduhan ke atas UMNO/BN atau boleh jadi dia bekas anggota PKM?

Kebanyakan orang Melayu yang bertanding di dalam UMNO dan pernah tewas sering mengeluarkan hujah yang beremosi tanpa memikirkan sensitiviti bangsanya sendiri.  Tidak ubah seperti 'membaling batu sembunyi tangan.'

Mengata dulang paku serpih, mengata orang Pakatan Haram yang berlebih-lebihan.

No comments:

Post a Comment