Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Wednesday 10 August 2011

Pemalsuan Permohonan Menyebabkan Khalid Ibrahim terus gagap

Peta Lokasi Gereja Methodist Damansara Utama (GMDU)

Bukan menjemput untuk Majlis Perkahwinan. Tetapi tidak mustahil jika perkara ini tidak dibendung satu hari nanti, ianya akan benar-benar berlaku. Bayangkan bangsa Melayu murtad di gereja, bersembahyang di gereja dan berkahwin di gereja.

Akan adakah lagi bangsa Melayu di Malaysia ini yang beragama Islam? Mahukah kita melihat seperti yang berlaku di negara luar di mana kita melihat seseorang itu memakai songkok tetapi memikul seekor khinzir? 

Persoalan berat ini perlu difikirkan oleh kita semua tanpa mengira sama ada kita berada di Barisan Nasional atau  Pakatan Haram, waimma anda beragama Islam.

Arahan Khalid Ibrahim (gelaran gagap)  meminta EXCO Negeri Selangor menjadi syaitan bisu manakala Khalid Samad menyatakan ketidakwajaran Dato' Dr. Hasan Ali menyokong tindakan oleh pihak JAIS merupakan polemik yang menyokong tindakan memurtadkan orang Islam di Malaysia.

Tidak sampai seminggu selepas JAIS menyerbu Gereja Methodist Damansara Utama (GMDU), tembelang Khalid Ibrahim sudah dapat dibau oleh umum apabila Majlis Bandaraya Petaling Jaya (MBPJ) menjelaskan tiada permohonan mendirikan gereja seperti alamat pada GMDU selain daripada permohonan sebagai Pusat Komuniti.

Apa Khalid Ibrahim dan Khalid Samad dah tak tau membezakan antara Pusat Komuniti dan Gereja Methodist??

Itu la pasalnya, Khalid Ibrahim ni menyuruh barisan EXCOnya diam membisu. Semakin terjawab kebaculan Menteri Besar Negeri Selangor ni yer??

Bahawa sesungguhnya, Pengundi di Negeri Selangor perlu membuka pacaindera yang dianugerahkan oleh Allah Taala supaya berfikir, melihat, memerhati, merasa, meresapi, mengakui dan menyedari kerakusan bangsa asing beragama kristian telah melancarkan perang salip  dalam pelbagai bentuk dan versi.





No comments:

Post a Comment