Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Saturday 20 August 2011

Apa??? Anuar Ibrahim buat solat taubat malam ni..

Apa bezanya Sumpah Laknat yang dibuat Saiful Bukhari Azlan dan Solat Hajat Anuar Ibrahim malam ini??

Alangkah bagusnya kalau Anwar Ibrahim membuat solat Taubat diri dan keluarga 69 nya.

Memang benar hari baik bulan baik kita wajib bermaaf-maafan, tetapi lebih baik Anwar memohon kemaafan daripada Allah Taala di atas kecelaruan identitinya sendiri.

Adakah dunia hari ini kejam memperlakukan dia sebegitu rupa? Apa pung 'abe Nuar' weh.. ambo kecek doh lamo doh.. 

Tapi, Aiman tak kisah, syukurlah dengan permainan memporak perandakan kami di bumi Malaysia ini dan bersatunya kami di bawah kepimpinan Dato Seri Mohd Najib Tun Razak yang tenang dan sabar, kami masih bersama untuk melihat Malaysia terus bahagia. 

Semoga dengan solat Hajat yang dibuat oleh Anwar Ibrahim malam ini, Allah menunjukkan jalan taubat kepada abang Anuar yerrrr..

Apa pun terima kasih jemput kami;

"Jemputan munajat rakyat menolak fitnah UMNO/BN akan dilakukan malam ini (20 Ogos 2011) selepas solat  Tarawikh bertempat dikediaman rasmi DSAI. Pohon hadir untuk bersama-sama menolak UMNO/BN ke atas DSAI." Hatta katanya yang disebarkan melalui BBM, FB dan Twitter hari ini. Insya Allah, kami Pergerakan Puteri UMNO akan hadir yer bang Nuar..

Semoga Allah Taala memberi petunjuk dan menyelamatkan bumi Malaysia dari manusia yang konflik identiti seperti bang Anuar. Amin. 

22 Ogos 2011 akan bermulanya tarikh fasa baru untuk Anuar Ibrahim melanjutkan pelajarannya di Universiti Sungai Buloh. Semoga Allah mengampun dosa Anuar Ibrahim dan Malaysia bebas dari tuduhan Keluarga 69 ni.

No comments:

Post a Comment