Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Monday 27 June 2011

PAS syaitan yang gila kuasa sudah tersesat jauh....... ANWAR DAN AMBIGA PENDOMAN PERJUANGAN MEREKA.

PAS sudah jauh tersesat, pemimpin  utama mereka ialah Anwar Ibrahim, yang sememangnya kita tahu akan perilakunya walaupun PAS cuba mempertahankan Anwar. Hakikatnya PAS hanya  mahukan kuasa dan kerana PAS mahukan bersama dengan Anwar dan Pakatan Rakyat untuk membalas dendam dan merampas  kuasa dari Barisan Nasional yang ditunjangi oleh UMNO , PAS menghalalkan banyak  perbuatan yang mungkar.

Sebenarnya , PAS hanya mahukan kuasa dan kerana kuasa PAS sanggup mengkafirkan orang UMNO yang keseluruhannya adalah orang Islam. Kerana kuasa PAS sanggup bersekongkol dengan DAP untuk memusuhi orang Melayu dan Islam dalam UMNO. PAS sanggup menjadikan  orang Islam dalam UMNO seolah olah musuh Islam yang perlu diperangi sedangkan UMNO lah selama lima puluh tahun lebih memertabatkan Islam dan memperjuangkan Islam dan orang orang Melayu di Malaysia ini. Tanpa UMNO orang Islam (Melayu) tidak kemana.

Hari Ini PAS bersama pula dengan seorang wanita Hindu yang sememangnya anti kepada Islam yang sememangnya tidak suka kepada Islam. Wanita yang menawarkan yuran percuma kepada mana mana orang Islam yang mahu meninggalkan agama Islam (Murtad). Pas sanjungi wanita ini dan mengikut telunjuk wanita ini untuk membakar api menjatuhkan kerajaan Islam.  PAS BAGAIKAN SYAITAN YANG DIRASUK KERANA MAHUKAN KUASA AKAN PATUH KEPADA AMBIGA WANITA HINDU YANG ANTI ISLAM INI UNTUK JATUHKAN KERAJAAN ISLAM. -  ANWAR DAN AMBIGA ADALAH PEDOMAN PEWRJUANGAN MEREKA.FIKIRKAN LAH.............

No comments:

Post a Comment