Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Friday 1 July 2011

Panas !!! Sebenarnya kami sayangkan Wardina tak mahu dia sia siakan kehidupan nya

Cik Wardina bercuti selama dua bulan, atau bercuti terus ? tak tahu nak jawab takut kena saman dengan  Cik Wardina kerana Cik Wardina dah makan banyak juga duit saman ini. Hebat senang juga kerja saman ini, creat kontroversi dan bila ada blog melaporkan saman.

Cik Wardina ada melaporkan bahawa beliau kan menyaman blog blog yang menulis pasal beliau. takut juga kami jika Wardina saman, Kami kena minta maaf ke dengan  Cik Wardina. "Cik Wardina Maaf kan kami:" kami takut disaman. tapi kami mahu tahu betul ke Wardina tak tahu itu Program Pakatan Rakyat, Betul ke Cik Wardina tak tahu Azmin Ali akan datang. Sebagai public Figure yang mengacarakan sebuah rancagan hebat selaku nadi kepada rancangan berkenaan , tak kan lah sebegitu daifnya PA atau sesiapa sahaja yang membuat keputusan untuk datang ke program berkenaan ataupun Cik Wardina tak sangka akan jadi kecoh macam ini. Maksudnya Kantoi.

Sebagai orang yang matang , eloklah Cik Wardina fikirkan masak masak untuk menyaman bloggers atau sengaja Cik Wardina mahu nama cik Wardina jadi hot lagi . Wardina lawan bloggers . Mereka ini kalau gt
ak ada bukti yang sahih Cik Wardian mereka tak kan tulis. even gambar Cik Wardina puin mereka siarkan bukan berdasar cakap cakap kosong saja.

Tak apa lah Cik Wardina, bagaimana pula dengan twitter yang Cik Wardina hantar kata yang Cik Wardina akan sebaris dengan mereka di parlimen nanti???? jawab sajalah yang ini dulu .Kenapa tak dijelaskan isu Twitter sewaktu sidang khabar yang lalu , cik Wardina, ini sudah sama dengan cara Wan Azizah buat sidang akhbar pasal jam omega tapi tak tunjuk jam Omega. Kami akan minta maaf jika Cik Wardina boleh nafikan pasal twitter pula.Sebenarnya kami sayang dengan Cik Wardina , jangan persia kan kehidupan,

No comments:

Post a Comment