Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Wednesday 1 June 2011

Nurul Izzah akui Video lucah bapanya diedarkan - 89 ahli GT-Puteri cabar Wan Azizah dan Nurul Izzah

89 ahli kelab GT-Puteri mencabar Wan Azizah dan Nurul Izzah untuk tampil dan bersumpah laknat bahawa orang yang dalam Video itu bukan lah suami dan bapa mereka.

Mereka juga meminta Wan Azizah dan Nurul Izzah untuk berhenti berbohong isu jam tangan  Omega, jika benar ada pada Wan Azizah sila buat sidang media dan tunjukkan bahawa jam tangan berkenaan itu ada pada Wan Azizah.

Menurut salah seorang peserta dari  Terengganu , sdri Amiroziana Abdullah. Pembohongan Kak Wan dan Nurul Izzah memalukan kaum wanita kerana kaum wanita khususnya Wanita melayu tidak pernah berbudaya menipu. Beliau juga mahukan Wan Azizah untuk tampil membersihkan nama nya dan beliau juga menyeru agar  Nurul Izzah jangan mengikuti budaya menipu kerana beliau masih muda dan akan menjadi ikutan generasi akan datang.

Kesemua  ahli Kelab GT-Puteri sebulat suara mencabar Wan Azizah dan Nurul Izzah tampil untuk membuktikan bahawa jam tangan berkenaan berada dalam simpanan mereka seperti mana yang dikatakan oleh mereka dalam satu sidang akhbar sebelum ini.

Kumpulan GT-Puteri juga meminta  Nurul Izzah membuktikan bahawa ada pengedaran video lucah bapa nya yang telah diedarkan di seluruh Malaysia. Jika ada eloklah Nurul Izzah membuat laporan polis. Kami mahu  Nurul Izzah buat laporan polis sebab dia telah mengakui bahawa  ada pengedaran Video Lucah BAPA NYA....?????? Nurul Izzah mengaku Video lucah bapanya.

4 comments:

  1. Ya memang benar dan kami GT Puteri dan UMNO tidak pernah gentar jika hal ini memang benar dan ketahuilah biasanya siapa yang nak mengaku kalau berak di tengah jalan........

    ReplyDelete
  2. Syabas pada PUTERI UMNO semoga rakyat akan mendapatkan maklumat yang tepat dan jelas mengenai keadaan politik sebenar di negara kita yang mempertaruhkan maruah & masa depan bangsa !!!

    ReplyDelete
  3. kalau berani tampil lah bersumpah kak wan ngan izzah tu hah....kitorang tunggu, mampu???

    ReplyDelete
  4. Syabas dan tahniah buat pergerakan Puteri UMNO,,,Semoga Puteri UMNO dapat terus menjelaskan perkara yang benar mengenai isu-isu semasa dan politik negara kita....BERSAMA KITA GEMPUR...

    ReplyDelete