Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Monday 20 June 2011

Khalid Sengal memang bangang otak taraf keling botol

Inilah sikap seorang Menteri Besar yang tidak bertanggung jawab yang hanya memikirkan kuasa tanpa memikirkan ketenteraman awam dan keharmonian rakyat. Menteri Besar Selangor mahukan rakyat hidup dalam tidak tenteram dengan harta mereka jadi ancaman. Ibu bapa akan risau akan keselamatan anak anak dan suami akan risau akan keselamatan suami.

Apakah ini perangai terpuji seorang menteri besar. Mengapa  Khalid gagap tidak membuat Perhimpunan n itu besar besaran di Shah Alam. Khalid lebih cenderung untuk melihat  rampasan kuasa di jalanan seperti apa yang berlaku di Thailand dam lain lain negara, Khalid tidak lagi sabar untuk menjadikan Anwar Ibrahim senagai Perdana Menteri walaupun rakyat telah menolak kepimpinan Anwar Ibrahim.

Khalid menafikan kemenangan  5 negeri untuk pakatan rakyat sebagai satu proses yang adil , Kalau begitu eloklah mereka lepaskan negeri negeri berkenaan dan buat  demonstrasi dan katakan pilihanraya lalu tidak adil. Khalid juga menafikan kemenangan nya di kerusi DUN Bandar Tun Razak . Kemenangan beliau atas dasar pengundian yang tidak jujur dan tidak telus dari PKR.

Di sini jelas dapat kita lihat bagaimana pemikiran seorang menteri besar PKR. Khalid mahu polis jangan menghalang mereka , Khalid  juga diharap jangan menghalang polis menjalankan tugasan mereka.

No comments:

Post a Comment