Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Thursday 2 June 2011

Anwar ko memang dayus !!!! ko guna Nik Aziz orang tua terkutuk itu ....

Apa akukah yang melakukannya????
FITNAH - UMNO Fitnah Anwar Ibrahim , inilah jalan keluar yang sedang cuba diperhangatkan sehingga sinar harian  juga membincangkan mengenai isu FITNAH. 

Seluruh jentera PR sekarang keluar menggempur keseluruh pelusuk dengan menghebahkan bahawa UMNO FITNAH ANWAR IBRAHIM. Anwar  Ibrahim juga dengan tidak malu dan beria -ia menerangkan kepada rakyat dipelusuk tanah air yang kini dia di fitnah UMNO memburukkan  hal hal peribadinya. UMNO mahu mengaibkan dia.

Siapa yang membuat laporan polis, siapa yang diliwat , siapa yang merakam video Anwar Ibrahim melanggan pelacur Cina. Bukannya UMNO. Ini adalah masalah Anwar dan pembantu khas  / pembancuh kopi dan juga rakan baiknya yang sentiasa bersama beliau melakukan maksiat. Apa kena mengena dengan UMNO.

Anwar Ibrahim berseronok , UMNO yang dijadikan mangsa apabila terperangkap. Anwar sememangnya tidak ada maruah sehingga sanggup mengheret anak dan isteri untuk  mempertahankan  perbuatan maksiatnya dan mempergunakan Nik Aziz , untuk melindungi perbuatan terkutuknya.

PR kini menyebarkan  keseluruh pelusuk tanah air kononya Anwar difitnah. Kebenaran kini tiada lagi nilainya di mata mereka kerana telah dikelabui oleh fitnah fitnah sebenar. Yang memfitnah pula menuduh orang lain memfitnah . Janganlah kita termakan dengan tipu dan Fitnah Anwar dan konco konconya.

4 comments:

  1. kena kaji dulu dari mana dtgnya video dan segala fitnah2 dia.. tapi puak2 pembangkang dari dulu terus menunding jari terus kepada umno bila pemimpin kesayangn depa ni menyuarakan bahawa dia difitnah oleh umno.

    ReplyDelete
  2. mak ngan anak ni sama nyer sengal.. sanggup mempertahankan papa jahat dgn apa alasan sekali pun. nsb anak beranak yg kita tak tau apaknya pujuk apa kannnn?? kasihaaaaaaaaaaaaannnn.. hai, kasihaaaaaaaaaaaannnnnnn..

    ReplyDelete
  3. Tak apa lah, kalau betul Anwar biar rakyat menilainya pada PRU13 kelak

    ReplyDelete
  4. sudah terang, mahu disuluh..
    org tua 2 dah nyanyuk kot..
    inilah hudud PAS

    ReplyDelete