Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Thursday 23 June 2011

AMBIGA SMS BUNUH TU ANWAR IBRAHIM YANG HANTAR KEPADA AWAK !!!

Ambiga dapat SMS bunuh, keluarga Anwar dan Anwar Ibrahim juga dapat SMS bunuh sebelum ini. Itu biasa lah permainan politik pembangkang untuk menarik simpati dan perhatian dari rakyat. Tentu Ambiga sudah tahu akan risiko yang beliau akan hadapan apabila merancang sesuatu yang boleh menyakiti hati orang lain.

AMBIGA sebelum ini telah banyak mencuit dan menyinggung hati orang orang Melayu. Ambirga tidak hormat pada bangsa Melayu , agama Islam dan juga Ambiga tidak menghormati  pemimpin Melayu yang beragama Islam. Oleh itu Ambirga tentu tahu akan segala kemungkinan yang dia akan terima.Itu kalau SMS itu datang dari orang lain.

Ambiga  dan PKR (Anwar Ibrahim dan keluarga ) sama kaki wayang.Sama kaki kelentong, Ambiga mungkin merasakan ada yang tidak kena dengan himpunan yang dianjurkannya. Ambirga mungkin sudah nampak tidak banyak sokongan yang diterima melainkan parti PAS parti yang tidak ada klass yang cuba mencari publisiti murahan yang mahu membuktikan kepada masyarakat bahawa mereka lah paling hebat.

PAS dengan negara berkebajikan , inilah kebajikan yang PAS lakukan kepada rakyat , menyusahkan rakyat dengan demo nya.

Ambiga , simpan sajalah SMS itu untuk tatapan sendiri dan kalau  rasa mahu menyakinkan dan menyedapkan hati bahawa anda sekarang jaguh bagi juak juak PR ini, baca lah SMS itu. Jangan lupa yang mengirinnya , mungkin Anwar Ibrahim sendiri.

1 comment:

  1. Ambiga berani utk memporak perandakan negara Islam, Malaysia. Dia menunjukkan kuasa & kepandaian sendiri. jika berani buat kena berani tanggungkan GT?

    Sms bunuh apa ler sgt? Jika berjihad... leh masuk syurga tu...

    ReplyDelete