Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Monday 16 May 2011

Wan Azizah sudah letih , keluarga mulai celaru, Ekhsan anak lelaki Nuar tidak setuju.

Wan Azizah mungkin sudah tidak tertahan lagi dan terlalu letih menghadapi segala tohmahan dan juga berbagai kejutan dalam hidupnya kebelakangan ini. itulah sebabnya Wan Azizah seolah olah merungut apabila mendengar keputusan hakim terhadap Anwar yang perlu membela diri terhadap kes liwat pembantu peribadinya Saiful Bahari.

Kalau Wan Azizah sudah tidak tertanggung lagi akan berbagai bagai bala yang menimpa suaminya, Anwar juga kelihatan sebagai letih tetapi Anwar terpaksa menghadapinya kerana semua ini adalah perbuatan yang beliau cari sendiri.

Keluarga Anwar kini agak kucar kacir , walaupun Nurul Izzah dilihat memberikan Anwar perlindungan apabila Anwar seolah olah meminta  nyawa tetapi pada hakikat Nurul Izzah juga tertekan kerana beliau juga malu kepada  keluarga mentua dan juga kepada suaminya. Bukan suami Nurul Izzah tidak tahu apa yang berlaku sebenarnya.

Adik Nurul , Ehsan juga yang merupakan kawan baik kepada Saiful Bahari dikatakan  berang apabila ayahnya enggan bersumpah dan hari ini mungkin merestui akan keputusan yang dilakukan oleh hakim . Beliau mungkin mahu kebenaran segera  terjawab kerana malu dengan diri dan juga kawan kawan. sila baca ini. 

Anwar yang mengharapkan satu demonstrasi besar besaran berlaku hari ini kecewa apabila ianya tidak tercetus. Tahniah pihak Polis kerana berjaya mengawal keadaan. Pesanan kepada Anwar bahawa pihak polis masih berkredibiliti dan masih boleh mengawal keadaan. Mereka masih hebat.

2 comments:

  1. Sian kat Kak Wan ini , tidak habis habis dari dulu lagi. bermula dengan azizan pemandu peribadi.tak mustahil pemandu yg ada sekarang ini juga mangsa Anwar. bila nak habis kan Kak Wan. Hiper aktif ek Nuar ni , mcm budak2. kik kik

    ReplyDelete
  2. Sebaiknya Wan Azizah mengaku saja mana jam tangan, apa Kak wan nak letih letih jawab soalan wartwan sampai naik naik angin. Mengaku aja mmg Anwar yang suka liwat. Kalau Kak wan buat aduan pada pihak polis lagi baik "saya diliwat Anwar malam tadi" .

    ReplyDelete