Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Friday 6 May 2011

Walaupun Nik Aziz menjanjikan syurga kepada penyokongnya namun Nik Aziz sendiri tidak akan mendapat bau syurga. Percayalah...

Nik Aziz sememangnya benci kepada UMNO bermakna Nik Aziz benci pada berjuta Melayu yang juga beragama Islam yang berpaksi bawah payung UMNO. Nik Aziz benci kepada UMNO bukan kerana UMNO tidak baik atau UMNO tidak Islam. Bukan juga kerana UMNO tidak berjasa kepada orang Melayu dan Islam malahan UMNO lebih banyak berjasa kepada orang Melayu dan orang Islam.

Nik Aziz benci pada UMNO kerana UMNO sebenarnya lebih Islam dan lebih Melayu daridapada Pas. Jika mahu dia bandingkan jasa UMNO dengan Pas, UMNO lebih banyak membangunkan Islam di Malaysia berbandingkan Pas yang hanya banyak mencacai dan cuba menafikan kebangkitan Islam di bawah UMNO. Mustahil orang Melayu orang Islam membenci Islam. Pas gagal menyaingi UMNO lalu menabur fitnah dengan mengatakan bahawa UMNO kapir kerana berkongsi kuasa dengan MCA dan MIC.

Tetapi dalam Islam tidak salah berkongsi kuasa dengan kapir yang tidak menghalang dan menganggu pelaksanaan Islam . Tidak seperti DAP yang mengancam Islam sekiranya dibangunkan jika mereka jadi pemimpin. Tetapi Pas bersekongkol dengan mereka dan memfitnah dan mahu membunuh UMNO, Melayu dan Islam.

Tiada apa yang mahu dijadikan alasan untuk menjatuhkan UMNO , mereka hanya mampu berkata kita jatuhkan UMNO ,Tumbangkan UMNO dahulu kemudian baru kita cerita. Hari ini mereka bersama parti yang penuh masalah dan pemimpin tidak bermoral , PKR dan DAP yang benci UMNO Melayu dan Islam bersekongkol mahu menjatuhkan kerajaan yang berteraskan Islam. hanya kerana mahu kuasa dan pemimpin yang tidak bermoral yang gila kuasa mahu jadi Perdana Menteri.

Mufti Perlis dengan nada yang terbuka telah menegur Nik Aziz .Menurut Mufti Perlis itu, firman Allah S.W.T di dalam Al-Quran Al-Karim telah memerintahkan supaya umat Islam bersatu padu dan Islam perlu ditegakkan.

Allah berfirman pada ayat 13, surah Asy-Syura yang bermaksud “Tegakkanlah pendirian agama dan jangan kamu berpecah belah…”.

Malah menurut beliau, junjungan besar Baginda Rasulullah SAW juga sebelum wafat sempat berwasiat menyuruh semua umatnya bersatu di bawah satu imam dan jangan berpecah belah.

Ini berbeza dengan Nik Aziz yang telah memecah belahkan umat Islam dan Melayu dengan mengkafirkan orang UMNO dengan memfitnah UMNO lebih teruk dari kapir harbie yang menjadi sahabta mereka untuk menjatuhkan kerajaan Islam. Jatuhnya UMNO jatuhnya kerajaan Islam.

Nik Aziz menolak kerajaan perpaduan , Nik Aziz bukan tidak mahukan kerajaan perpaduan , berbincang pun Nik Aziz tidak mahu. Inikah dikatakan Ulamak Islam. Pas bukan kerajaan Islam . Pas hanya kerajaan yang berdendam dan irihati serta cemburu.

Walaupun  Nik Aziz  menjanjikan syurga kepada penyokongnya namun Nik Aziz sendiri tidak akan mendapat bau syurga. 

10 comments:

  1. mereka tahu tidak boleh lawan cara UMNO bangunkan Islam , apa lagi fitnah lah....itu saja yg mereka tahu.

    ReplyDelete
  2. kah kah kah kah kah....hangpa tak belajar kaaa?

    ReplyDelete
  3. Berdirilah PAS dengan bermaruah tanpa PKR dan DAP terutamanya, janganlah diperbodohkan oleh mereka...!

    ReplyDelete
  4. Hebat : Minyak dunia turun, minyak malaysia naik!
    assalammualaikum

    Hebat. Aku taktahu nak cakap macam dah. Negara aku mempunyai pemimpin yang unik. Mereka suka cakap terbalik. Dan mereka juga suka membuat perkara yang terbalik. Kata mereka harga minyak ron 97 ikut pasaran semasa. Kalau minyak dunia naik, maka ron 97 akan turut naik. Baiklah keratan printscreen ini membuktikan perkara yang sebaliknya

    Minyak dunia turun. Malahan untuk kali keempat berturut-turut. Ini pelik. Tapi di malaysia kita membaca ia sebagai minyak dunia naik. Aik.. adakah ada bahasa baru yang aku taktahu disini? Tak silap aku pemimpin aku ada ajarkan aku begini ;



    Kalau harga barang naik.. jangan sebut harga barang naik tapi sebut penyelarasan harga..

    JADI Adakah ini bermaksud kalau harga minyak dunia turun, maka kerajaan akan anggap ia sebagai satu kenaikan? Hermm entahlah. Harus tunggu kata putus najib terlebih dahulu. Esok dia akan muncul di radio. Wajarkah aku tanya kan soklan neh kepada dia esok?

    Disini ada bukti harga minyak dunia turun pada hari bn menaikkan harga ron 97 di malaysia.



    3 April 2011 : RON 97 RM 2.70,Crude Oil adalah USD 107.65

    5 April 2011 : RON 97 RM 2.70,Crude Oil adalah USD 106.42

    Nampak tak kat mana point yang aku tak puas hati kalau RON97 naik harga.Kalau betul-betul ikut harga pasaran semasa mana boleh jadi ini macam beb.Ni dah melawan fitrah alam.Kena tipu hidup hidup la nampak gayanya.Adehh

    Pelik betul orang Malaysia ni kan? Benda macam ni tutup mata,dekat media massa tak ada pun keluar pasal harga minyak naik,tapi bila benda benda porno,cepat saja.Adehhh.Tak lama lagi lah ertinya dunia ni.

    ReplyDelete
  5. oh malaysiaku9 May 2011 at 02:12

    sebenarnya Tuhan telah menunjukkan banyak bukti yang UMNO sentiasa berusaha untuk memelihara dan memertabatkan agama Islam serta menjaga kepentingan orang Melayu.

    apa yang PAS ada lakukan? berceramah politik 24 jam, buat kerja berfaedah jauh sekali, berterusan memfitnah UMNO kafir dan menolak Islam (macam nik aziz tu hebat sangat sampai nampak tahap keislaman seseorang, pakai 'khadam' ke?), dan akhir sekali keluar fatwa songsang untuk kepentingan politik adalah ...

    ReplyDelete
  6. jgn dilayan ulamak nyanyuk..

    ReplyDelete
  7. krgn ni..sgt sgt lawak!!!..kah99!!!

    ReplyDelete
  8. komen pn kne ade approval?? kah99..bru nk ajak debat..debat guna quran,hdis,ijmak ulamak..kah999..nnti bnde yg btul mmg x kn diapprove punya..umno umno..

    ReplyDelete
  9. Joke of the year..macamana pulak u tau Nik Aziz tak dapat bau syurga? Grow up puteri!

    ReplyDelete