Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Tuesday 10 May 2011

Pengikut DAP yang beragama Islam perlu bangun dari mimpi

Bahagian mana yang menjadi pegangan ahli DAP beragama Islam sehingga mereka berdiam diri walaupun ketua DAP melakukan perkara memghina agama Islam. Di mana minda mereka apabila timbul cerita hangat perjumpaan paderi-paderi kononnya antara topik dibincangkan menjadikan agama kristian sebagai agama rasmi Malaysia. Jika tidak benar, kenapa mereka berdiam diri? Jika benar mengapa mereka berdiam juga. Adakah ketaksuban mereka kepada kepimpinan DAP membuatkan mulut mereka dikunci. Atau sememangnya soal hukum agama Islam mereka letakkannya ia perkara tidak penting. Masyallah!!!!

Apapun pegangan Dan penerimaan korang tenting prinsip keislaman. Itu antara korang dengan Allah swt. Hanya seperkara sahaja yang puteri ingin peringatkan. Apa juga hasrat korang (jika benar Ada misi menukarkan agama rasmi Malaysia)sudah termaktub dalam Perlembagaan Persekutuan Malaysia Perkara 3(1) agama Islam adalah agama rasmi. Puteri Akan perjuangkan Dan pertahankan apa yang telah termaktub.

Kepimpinan PAS terkedu atau memang tidak mampu bersuara tentang ini. oppppsss! lupa mereka kan hanya tungganggan DAP sahaja, mana boleh lawan penunggang. Parah! bukan lagi diikat, kotnyer disebat.

1 comment:

  1. Dapat tak 2/3 jika dikaji semula didalam sisdatan Top Secret 2013? berkaitan isu ini...

    ReplyDelete