Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Tuesday 24 May 2011

JIKA KAMU ISLAM BACA INI - NABI MUHAMMAD DIPANGGIL BABI - Masjidil Haram KELUARKAN JERUNG NYOYOT UMAT ISLAM YANG BERIBADAH . SIALAN PUNYA BLOG

Mari baca Ayat Kursi untuk mendapat ganjaran syurga lucah Firdaus! Mari buat amalan dan baca Ayat Kursi!! Sesungguhnya Allah akan memberkati amalan kita dan mengganjarkan kepada kita alam lucah jannatul Firdaus bersama-sama dengan (atau menjadi antara) 72 bidadari yang montok dan ketat lubangnya setiap kali diberi jimakan. Masyallah!! - SILA BACA INI BLOG SIALAN

MANA PENGUATKUASA DAN MEREKA YANG SEPATUT BERTINDAK . MENGAPA PAS TAK PEKA  DAN MEMBISU DALAM ISU INI??????

UPDATED : LAMAN BERKENAAN TELAH DIPADAMKAN OLEH PIHAK  BERKUASA. TERIMA KASIH KAMI UCAPKAN DAN HARAP DAPAT MEMBAWA MEREKA YANG TERLIBAT KE MUKA PENGADILAN. TERIMA KASIH KERANA PEKA DAN PERIHATIN. JAM 12.30 THG HARI.

10 comments:

  1. SIAL BETUL BLOG BABI INI.

    ReplyDelete
  2. Pak menteri berkenaan letak jawatan sekarang, tidur lena macam nak mapus dah.

    ReplyDelete
  3. PAS mana berfani nanti nik aziz kena sound ngan karpal singh , abis lah....pas pun nak halalkan blog ini. penulisnya boleh masuk syurag nik aziz jamin.

    ReplyDelete
  4. pas tarak teloq, semua asyik pegang teloq.

    ReplyDelete
  5. Jangan layan blog anti-Islam tu.
    Bila layan, menjadi-jadi pulak dia.
    Bukannya nak cari kebenaran, boikot je dia.

    Nani Cheras

    ReplyDelete
  6. Jangan cepat2 nak salahkan orang itu--orang ini. Bukan kerja mana2 menteri nak dok mengada komputer setiap hari dan mengakses setiap lama blog. Sesiapa yang tahu, hebah kan saj perkara ni. Lagipun mana ada alamat untuk pihak polis nak serbu tak tentu hala
    Saya percaya orang yang buat kerja ini mungkin seorang yang telaah murtad atau eithis.. Jangan risau satu hari nanti, entah bila dia akan terima habuah dia dari ALLAH. sEBAGAI CONTOH rakyat amerika yang membakar Alquran tempoh hari dah pun mampus terbakar dalam kereta sendiri selepas berlaku perlanggaran. Sama2lah kita berdoa semoga pembalasan ini cepat2 berlaku terhaadap sesiapa saja yang menghina Allah dan Nabinya dan juga Islam.

    ReplyDelete
  7. Astagafirullah...
    Siapa punya kerja ni.
    Sesiapa yang ada kuasa, pls do something. Jangan biarkan.

    ReplyDelete
  8. anon bdh nya kamu, mana ada menteri yg mengadap pc setiap hari , kan mrk ada org2 mrk. org 2 dan jabatan lah buat kerja.

    ReplyDelete
  9. Dah macam ini pun orang melayu nak berpecah juga? Kita patut tanya diri sendiri siapa sebenarnya musuh kita? Jangan tunggu sampai kepala babi dibaling kehalaman rumah. Sokong anwar inilah jadi. Cina besar kepala orang melayu berpecah. Dapig juga yang menang.

    ReplyDelete
  10. Menteri tahu apa yang terjadi didalam negeri ini. Cuma dia kan pondan. Tak kan dia tak tahu? Dia tak tahu cina baling kepala babi kedalam masjid? Dia tak tahu cina pakai baju gambar babi duduk atas masjid? Dia tak baca akhbar?

    ReplyDelete