Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Wednesday 4 May 2011

HUSAM DAN ANWAR RANCANG SPIN ISU POLIGRAF !!

Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim pada Selasa lalu menolak cabaran Datuk Shazryl Eskay Abdullah supaya bersama-sama menjalani ujian poligraf bagi memastikan beliau tidak bercakap bohong dalam isu video seks yang didakwa membabitkan dirinya. Datuk Shazryl menyahut cabaran Husam Musa agar dia melakukan ujian poligraf.

Rasanya Husam punya  agenda sendiri apabila menyuruh Dato Shazryl Eskay supaya membuat ujian poligraf kerana beliau pasti Anwar tidak  akan melakukan apa apa untuk terperangkap dalam hal sebegini. Ini sebenarnya mahu menutup isu sumpah untuk di seret kepada isu poligraf. Husam tahu  jika isu  sumpah ini terus dimainkan akan menjejaskan PAS dan juga Anwar. Adalah lebih baik dia pusingkan kepada isu poligraf.

Pihak polis patut mendedahkan siapakah pelakon dalam video tape itu dan ini lah masa yang paling baik untuk pihak polis melakukannya  sekiranya ini tidak berlaku ianya akan merupakan satu keuntungan bagi Anwar Ibrahim kerana sehingga hari ini tidak ada pihak yang mengesahkan mengenai pelakon ini setelah Anwar terus menafikan. Anwar juga akan terus berdiam mengenai jam tangan Omega.

Jumud jumud PR mereka akan terus mempercayai Anwar dan mereka akan terus melindungi Anwar dalam apa juga  keadaan kerana Jumud Jumud ini terlalu taksub kepada Anwar. Hanya penyokong PAS sudah mula sedar dan ramai yang telah meninggalkan PAS melainkan  Nik Aziz.

5 comments:

  1. MMG SIOT...ANWAR

    ReplyDelete
  2. memang giler mangkok tu ..... Org tanya lain dia jawab lain,....... Org crita sumpah dia cerita poligraph.... susah sangat phonograph lah senang.... Dia sumpah awal dulu kata benda ni konspirasi... boleh pun... bila nak jerat dia sumpah tak boleh tak ikut cara islam ... Kaki putar... Auta.....sama lah dengan penyokong depa yang gila.... Kenaa kat diri sendiri... Semua tuhan ampun... Kena kat orang semua jahat......

    ReplyDelete
  3. Anwar memang licik dalam merencanakan strategi terutama mengelakkan dari terperangkap dalam kejahatan dia. akhirnya UMNO juga yang dilihat sebagai jahat.

    ReplyDelete
  4. manja...
    amno=apco=amporno=memang jahat

    semua orang tau.
    ape amno kau buat untuk negara ni? songlap tibai rompak siang malam harta negara yang kepunyaan rakyat.

    lu bodoh apa...

    ReplyDelete
  5. apa juga , Wan Azizah juga perlu bertaubat dan kmbali ke jalann yabg benar.

    ReplyDelete