Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Friday 6 May 2011

Antara sebab mengapa Anwar takut dengan mesin poligraf! - ANWAR PERLU JAWAB 5 SOALAN INI


Anwar masih belum lagi menjawap 5 soalan yang diberikan oleh Datuk Eskay:

1. Sejak dua tahun lalu berapa kali Anwar ke Thailand?
2. Siapa yang menyambut Anwar di Thailand?
3. Di hotel mana Anwar menginap?
4. Apa Anwar buat di bilik hotel tersebut?
5. Siapa yang menyelesaikan semua bayaran tersebut?

Boleh jawap ke Anwar? Atau Anwar takut gunakan poligraf jika 5 soalan ini bakal ditanyakan kelak!!!

3 comments:

  1. SK itu bukan Melayu Islam. Dia orang Siam. Ibu dia seorang pelacur Siam yang telah mengandung dengan yang kongke dia. Jadi anak haram ini yang dilahir di Kedah, untuk tutup malu ibu dia, dan dibesarkan di Kedah. Setelah besar dia memeluk Islam untuk faedah kewangan. Dia ini tak pernah sembahyang. Sebab itu semasa sumpah laknat, dia yang kali pertama pegang Al-Quran telah pegangnya terbalik. Pendakwa bebas yang menasihatnya yang nampak perbuatannya dan teguh beliau. Lagi pulak bermacam macam penipuan dilakukan. Mula2 kata zina berlaku di sebuah hotel, tetapi polis kata ia berlaku di sebuah kondominium. Lepas itu kata, pelacur itu dari China. Polis kata dia seorang pelajar kolej. Kemudian kata pelacur itu curi jam Omega, tetapi dalam video tak nampak pun jam tersebut. Yang aku syaki SK curi jam tangan dari DSAI.
    Tentang pelaku zina tersebut, ada sikit mirip DSAI itu saja. Dalam video yang ditape pada 21-2-11 rambutnya nampak pendek, tetapi pada 22-2-11, tiba2 rambut DSAI sudah jadi lebat--hoi pukima DSAI pakai rambut palsu kah. Muka DSAI lagi hansom banding dengan beruk itu dalam video. Lepas itu kata, tape dia original--buatan Malaysia tetapi yang aneh yang keluar di Youtube ada perkataan Thai dipapar dibawah gambar tersebut. Macam mana boleh YB Manika dan Utahya boleh terima rakaman tersebut. Meraka pula setelah menonton pasti 100% kata bukan DSAI. Jadi pukima2 Umno jangan lah ingat rakyat boleh diperbodohkan.

    ReplyDelete
  2. Anon awak org Islam ke ? mcm mana awak boleh tuduh mak org pelacur yang mengandung anak haram, teruk perangai awak, awak mahu melindung anwar ibrahim, dgn teori awak yg awak reka untuk syokkan hati awak , kalau rakyat tak boleh ditipu kenapa gusar. Insyaalah Anwar akan jatuh di kaki tangga sungai buluh. Bahsa awak terlalu emo sampai menyebut hak mak awak disinui , awak bengga dgn bahasa awak sdgkan awk tahu puteri UMNO yg banyak baca blog ini. bertaubat lah...

    ReplyDelete
  3. klu puteri umno bace blog ni pon ade aku kesah.. Kalau undi BN ko ingat barang akan turun ke???
    B - Barang
    N - Naik

    kalau korang still undi BN maksudnye korang suke barang naik.

    Fikirlah untuk mase depan anda dan anak2 anda sume...

    ReplyDelete