Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Tuesday 26 April 2011

Wan Azizah dicaci hina melalui sms ketika berada di Paroi Seremban

Baru Nuar pegang muka dan kuyu mata..hebat anugerah tuhan ini.
"Dengan kesepadanan  yang serupa itu, tidak salah  lagi ia menuju kepada pengesahan keputusan yang tidak boleh ditolak bahawa penyumbang  air mani  daripada orang  tidak diketahui , iaitu " lelaki Y" yang ditemui dalam dubur Mohd Saiful , datang daripada tertuduh (Anwar) "- Peguam Cara II, Datuk Mohd Yusof Zainal Abidin

Azizah pula dalam ceramahnya di Paroi Negeri sembilan mengatakan bahawa beliau di caci , maki dan dihina dalam banyak sms yang beliau terima bagi melumpuhkan semangat beliau  untuk mempertahankan suami yang tersayang. ramai yang mengatakan bahawa Azizah adalah penipu. Namun Azizah tetap mengatakan bahawa lelaki dalam Video berkenaan buka n lah  suaminya  seorang "Anugerah tuhan".

Azizah kini ,ula diragui akan kejujurannya mempertahankan suaminya khususnya apabila beliau gagal dan naik angin apabila wartawan bertanyakan mengenai jam Omega. Selepas ceramah  malam berkenaan ada sekumpulan  pemuda yang menunggu Wan Azizah di belakang pentas dan bertanyakan kepada Wan Azizah mengenai jam "Omega". Sama ada  Wan Azizah dengar atau tidak , tidaklah pula diketahui tetapi beliau terus lari meninggalkan taman berkenaan. Azizah kini foibia dengan pertanyaan jam Omega.

Wan Azizah seolah olah cuba mencari simpati dan  beliau juga sudah menyedari bahawa rakyat sudah mula meragui kejujuran Wan Azizah dan anak nya Nurul Izzah.

4 comments:

  1. Sayang sekali Wan Azizah rela menipu dan memutarbelitkan bahan peristiwa demi menutup realti. Kalau cerita tentang kebaikan untuk menunjukkan kita tidak riak, tak mengapalah ditutup. Tetapi cerita ini membawa kepada kemusnahan bangsa yg secara melulu membuat orang percaya dalam penipuan. Kalaulah penipuan itu hanya terpalit kepada keluarga sendiri sahaja, tak apalah Wan Azizah terus menyembunyikannya. Sekarang hakikatnya Wan Azizah mengabui mata orang dan berterusan membohongi orang lain supaya terus menyokong suami Wan Azizah. Mengharap supaya orang ramai menerima perbuatan teruk suami Wan Azizah?
    Bertafakurlah semasa Wan Azizah bersendirian. Bersujudlah, abdikanlah diri kpd Yang Maha Esa dengan kesungguhan hati, minta diberi petunjuk dan mohonlah keampunan. Janganlah meneruskan menipu dan mempamerkan lakonan yg kita tahu tidak asli. Kalau Wan Azizah tidak menipu, kita akan lebih yakin dgn Wan Azizah.

    ReplyDelete
  2. UMNO banyak mengajar mencarut dan fitnah. Pelajaran akhir zaman yang sangat berguna

    ReplyDelete
  3. Kalau nak bertempur ada kan perdebatan. TV mesti jujur. tanya pada Anwar mengapa dia lari? Baru lah orang akan percaya pada blog ini, jika tidak baik lah jari-jemari digunakan untuk memegang tasbih daripada mengetuk laptop menyiar kan perkara yang tidak mengikut syariat. Akhirat jawab lah sendiri

    ReplyDelete
  4. Sebagai seorang kita perlu akur dan setia pada suami tetapi jika suami sudah main kayu 18 eloklah saja kita dedahkan Rahsia supaya tidak ada prang lain jadi mangsanya.

    ReplyDelete