Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Wednesday 13 April 2011

Siapa Pembunuh - Anwar ke Najib ???????

Anwar sebenarnya yang minta raja Petra buat cerita bahawa Najib terlibat dalam pembunuhan Altantuya.Dalam Berita Perdana RPK mengakui dia mendapat arahan dari Anwar ibrahim untuk keburukan Najib dengan harapan Najib tidak di angkat menjadi perdana menteri menggantikan pak lah.

Raja Petra berkata, dia memang tidak melihat pembunuhan Altantuya itu, tapi cerita tentang pembunuhan itu di ceritakan oleh seorang rakan baik Jeneral, malah Anwar mengakui apa yang dikatakan oleh Najib dalam laman webnya.

Siapa sebenarnya pembunuh,Anwar atau Najib. sebelum ini ada pihak yang telah mengesa agar Pihak Berkuasa menyiasat Anwar Ibrahim kerana kebanyakan musuh Politik beliau yang kehilangan keluarga kerana kemalangan dan juga sakit ganjil . umpamanya Isteri Azizan dan isteri Dato Aziz juga meninggal dalam kemalangan dan seorang doktor wanita meninggal kerana sakit ganjil dan ketika bersendirian di rumah.

Pihak kerajaan perlu menyiasat akan kematian misteri keluarga musuh Anwar dan juga seorang Dr Wanita rakan baik kepada Umi Hafilda.bukan boleh percaya Anwar ni - Jahat....

5 comments:

  1. blog puteri telah kami link kan.. semoga blog kami juga akan dilink kan di blog puteri.. terima kasih..

    semoga berjaya memartabatkan agama dan bangsa.. amin.

    ReplyDelete
  2. Ya...saya sokong 100 peratus. siasat anuwar, paling tidak pun suruh dia bersumpah.ada ka dia mengenali gadis mongolia yang diletupkan itu. Mana tau semua ini ada lah perancangan anuwar sendiri untuk menjatuhkan Najib

    ReplyDelete
  3. Done bro http://melayuseberang.blogspot.com/ yang ini kan....thanks btw. salam perjuangan. Sarawak menang.

    ReplyDelete
  4. Heran juga semua musuh dai mengalami benacana macam yg dirancang, eloklah pihak berkuasa menyiasat kembali semua kes .

    ReplyDelete
  5. Anwar ditanya mengenaui jam tanga Omeg dan DNA di sebuah rumah panjang lari meninggalkan rumah panjang berkenaan tanpa bersalam.

    ReplyDelete