Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Monday 18 April 2011

Saifuddin takut apa dengan video seks ? Wan Azizah tak lena tidur Nurul Izzah malu pada suami ?

Saifuddin Nasution sudah nampak bahawa  Anwar  mungkin akan didakwa dalam isu  Video seks. ini yang menyebabkan Saifuddin  cuba untuk mendahului undang undang dan berharap rakyat akan bersimpati dengan Anwar Ibrahim. Undang  tidak akan tunduk kepada mana mana kuasa sekali , jika Anwar  perlu didakwa , Anwar perlu menerima hakikat bahawa  beliau akn didakwa. Kesalahan ini dilakukan oleh beliau sendiri dan bukan UMNO. UMNO tidak pernah mengarahkan mana mana pelacur  warga Cina melakukan seks dengan Anwar. Kenapa Saifuddin kata ini usaha rejim UMNO untuk menghancurkan politik Anwar. Bukan UMNO yang rakam dan bukan UMNO juga yang suruh tinggalkan jam tangan Omega itu di rumah pelacuran tersebut. Kenapa Pula UMNO yang dipersalahkan apabila Anwar yang melakukan segalanya dengan sahabat yang sering melakukan maksiat bersama.

Begitu juga dengan Saiful, UMNO tidak pernah suruh Saiful tonggeng buntut kepada Anwar. UMNO juga tidak pernah suruh Anwar gali lubang taik  Saiful , kenapa UMNO yang dipersalahkan.

Saifuddin kata regim UMNO berkonspirasi , siapa sebenarnya yang berkonspirasi , siapa yang mahu jatuhkan  Perdana Menteri dengan isu pembunuhan Altantuya? Siapa yang sebenarnya merancang untuk menjatuhkan Perdana Menteri , bukankah Anwar sebenarnya yang berkonspirasi.

Persoalannya kenapa Saifuddin begitu takut sehingga mahu mendahului undang undang dan menuduh AG berkonspirasi dengan UMNO dan kerajaan BN. Orang kalau tidak bersalah pasti tidak akan takut. Apakah sebenarnya Saifuddin takut akan terdedah dan kali ini Anwar akan kantoi apabila gagal untuk menunjukkan Jam tangan Omega apabila diminta nanti. nak tunjuk macam mana kerana jam tangan itu ada bersama polis. Mungkin Allah swt mahu memberikan bukti yang tepat dan yang sukar Anwar berdalih lagi dari yang sedikit rumit dibuktikan  dalam kes Saiful. Di sini Anwar pasti sukar untuk menjawab kerana ini ada lah bukti yang wujud dan nyata, MANA JAM TANGAN OMEGA ?????. Di sinilah tiga beranak ini akan telanjangkan dengan penipuan mereka . Di sinilah rakyat akan mengenali siapakah Wan Azizah dan siapakah Nurul Izzah sebenar ? Wan Azizah sudah sukar tidur malam kebelakangan ini dan Nurul Izzah rasa bersalah kepada suami dan keluarga kerana menipu.
- Umi Munawirah

3 comments:

  1. Dulu kita benci tengok Anwar Ibrahim saja, kita kasihan dekat Kak wan, maklum lah hati wanita sesama wanita. tapi skrg kita benci pula tgk Kak wan dan Nurul Izzah.Mcm permpuan Munafik.

    ReplyDelete
  2. Yelah..dulu kesian kat Kak Jijah sebab anak ramai tapi kalau dia tinggalkan Anuar..dia boleh hidup apa..anak anak dah besar..kalau dia ada maruah diri dan pelindung kepada anak anak agar tidak menjadi cacian cucu cicit keturunannya elok lah berundur say "STOP..enough"..tak kesian ke pada anak anak..

    ReplyDelete
  3. kak jijah tahu yang anuar memang mcm tu tp knp kak jijah masih lg mak tegak kan benang yg basah????
    kak jijah bawak ler anu war g tunai kan haji
    biar anu war tu bertaubat cepat2
    kubur dah panggil dah tu
    guna pun dah halau pun

    bawak anu war ni g haji
    mane ler tahu boleh dapat hidayah utk dia kat sane wahai kak jijah ooiiiiiiiiiiiiiiii

    ReplyDelete