Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Wednesday 13 April 2011

PAS terkulai layu dan terbelit dalam serban tebal mereka - Anwar semakin berkuasa dalam PAS dan Melayu terus dihina !

Hadi hina orang Sarawak

Anwar cuba main isu  rasis dan agama di Sarawak seperti mana yang dilakukan di semenanjung, Anwar tahu  bangsa Melayu yang menyokong beliau akan mengikut apa yang beliau lakukan.

Anwar perlu memainkan sentimen bangsa Cina dan agama kebebasan beragama sahaja, Jika Anwar memberikan keistimewaan kepada bangsa Cina dan keterbukaan  beragama di Sarawak pasti beliau akan dapat memberikan tentangan yang hebat kepada Barisan Nasional. Anwar akan hina bangsa Melayu di depan penyokong Cina . baca ini

Sebenarnya selama ini  rakyat Malaysia bukan lah tidak bebas beragama tetapi Anwar yang bijak memainkan isu  mengeplotasikan agama untuk dipolitikkan seperti isu bible dalam bahasa Melayu dalam saat kempen pilihanraya ini. Anwar sanggup lakukan apa saja termasuk menggadai maruah bangsa Melayu demi mendapat sokongan padu dari bangsa Cina.

Hasrat untuk menjadi Perdana Menteri dirasakan akan dicapai sekiranya  kaum Cina dibagi hak paling istimewa kerana  Anwar sudah berjaya meracuni sebahagian Melayu dalam PKR dan juga di dalam parti PAS. Anwar telah memberitahu mereka bahawa mereka akan lakukan apa saja asalkan mereka dapat menumbangkan BN.

Anwar perlu menjadi Perdana Menteri dalam apa juga keadaan kerana Anwar untuk menyelamatkan dirinnya dari penjara dalam beberapa kes mahkamah yang sedang beliau hadapi sekarang. 

Bukan masyarakat bandar tidak menyokong kerajaan BN lagi tetapi kebanyakan masyarakat bandar sebenarnya digula gulakan oleh Anwar Ibrahim dengan janji janji palsu dan janji manis pembangkang. Anwar sanggup mengadai maruah bangsa demi mendapatkan sokongan kaum asing terhadap DAP.

PAS kini bagaikan sebuah parti yang tidak ada haluan yang tidak tahu  arah manakah perjuangan mereka. Nik Aziz seolah olah dipukau oleh Anwar Ibrahim dan tidak lagi boleh berfikir sebagai orang yang berpegang kepada agama tetapi berfikir untuk kepentingan politik.

PAS seolah olah sebuah parti yang terumbang ambing bagaikan telah diperbodohkan oleh Anwar dan merupakan sebuah parti yang paling lemah. Pas tidak boleh berbuat apa apa apabila Anwar memainkan sentimen agama. PAS bagaikan terbelit di dalam serban tebal mereka. Anwar seolah olah berkuasa penuh dalam PAS kini.

Negara akan menjadi kucar kacir sekiranya Pakatan Rakyat berjaya menumbangkan BN kerana kesemua  parti dalam pakatan rakyat mempunyai agenda sendiri dan ketika itu semuanya telah terlambat kerana DAP telah diberikan kuasa yang besar. Awas pengundi Sarawak jangan sampai tertipu dengan mereka yang gila kuasa dari Semenanjung ini.

SMS jahat diedarkan untuk hasut rakyat di Sarawak - lihat ini

3 comments:

  1. Anwar bagaikan dajal yang lahir ke dunia, tapi mengapa dia dilahirkan di Malaysia. Lengkap . penipu pemfitnah , pengasut peliwat dan pelacur.

    ReplyDelete
  2. x serikandi PKR13 April 2011 at 06:14

    Bnr sy penah tgk Anwar hina bangsa melay don kaum Cina seolah olah Anwar adalah pejuang utk kaum Cina di Malaysia. Anwar akan gadaikan bangsa Melayu dan tidak lama lagi jika Anwar dibiarkan berkuasa, anak anak kita akan merempat dibumi sendiri. Cina kain bersatu kita kian layu.

    ReplyDelete
  3. kalau Nik Aziz juga tertipu, inika rakyat biasa. Semoga Allah kan memberikan petunjuk dan Anar pasti tidak akan menjadi PM kerana jika Allah SWT mahukan dia jadi PM sudah lama dia jadi PM.walaupun hampir nak jadi Pm tapi Allah tlh menariknya dari beliau.

    ReplyDelete