Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Thursday 28 April 2011

Mungkin Nurul Izzah dapat adik baru pada hujung tahun yang wajah macam wajah anak Cina ?? baca ah...lihat wawancara biadab Anwar memfitnah polis dan Perdana Menteri

Wajah kakak Cina ni macam pernah ku lihat dalam Video Papa Nurul.
Jika tidak ada aral melintang sebelum akhir tahun ini Nurul Izzah akan menimang adik baru, tentu adik ini comel mirip mirip anak Cina sama macam ibu Nurul , Wan Azizah juga nampak macam Cina juga. Tak tahu lagi lelaki atau perempuan adik Nurul Izzah ini. tak tahu pula akan dilahirkan di Malaysia atau di negeri Cina.Semalam dah tersiar Video papa jahat yang selesai buat kerja menyangkul dan tanam menanam.

Kecoh pasal Video Seks yang bahagian dua yang berjodol Video papa Nurul Izzah. nakal betul dia orang ini kan Nurul . mana Nurul tak naik angin biola wartawan tanya pasal tajuk Video ini kepada Nurul. inilah hakikatnya Nurul . nak tanya Nurul , Nurul papa pakai anak baju tak ? kalau pakai ..ha papa lah tuh...... Papa jahatzzz.

Apa sebenarnya yang Anwar mahu buat laporan polis pasal Video itu. Video itu buka pun ada tulis mengatakan bahawa itu gambar Anwar Ibrahim. kenapa perlu buat laporan polis. sebenarnya polis pun dah tahu siapa yang menjadi hero video itu. tunggu sajalah pengumuman dari pihak polis.

Anwar sepatutnya turut ikut Dato' Eskay bersumpah bahawa yang berlakon dalam Video itu buak dia kerana Dato' Eskay turut membuat sumpah mengatakan bahawa yang dalam Video itu adalah Anwar Ibrahim. Anwar seharusnya membersihkan nama nya dan bersumpah. Apa yang Anwar takut dengan sumpah , salam ini pun Anwar sudah pun termakan sumpah.

Dalam wawancara Anwar mengelak  dari bercakap pasal jam Omega , tentu Wan  Azizah tahu dan dengar pasal jam ini, Ada juga wartawan jumud ni yang tanya sama ada Video tuh guna teknik macam merung mahawangsa. Anwar  sering menghina  TV3 , Agendadaily dan utusan dan mengahrapkan orang jangan biadab dengannya sedangkan dia biadab dengan orang lain. Bila tanya pasal sumpah dia kata tidak ada orang jemput atau menyuruh dia pada mulanya.bila ditekan dia  persoal agama orang pula. Jelas penipuan dibuat oleh Anwar anak beranak. lihat  youtube di atas.

4 comments:

  1. Tahniah lah Nurul dapat adik...tahun ni , ramai lagi yg dah lahir kat Thailand kot muka macam papa. ha ha ha... sian gi lah hantar duit buku sekolah setahun sekali.

    ReplyDelete
  2. sian kat Nurul dan kak wan kerana terpaksa menanggung perkara sebegini kerana pebuatan terkutuk papa jahat. papa bertaubat lah...

    ReplyDelete
  3. Saudari GT-Puteri,

    Salam Perjuangan,
    Mohon dilink ke Blog GT-Puteri

    http:pemudatg1.blogspot.com
    Modestos

    ReplyDelete
  4. anwar masih bertahan sbb jijah dan izah terpakse backup die..wey sivarasa..wa tau lu rabun dats y lu pkai spec..tp wa rase spec lu tu kne tambah power la bro..apahal itu mcm punya clear video..lu tarak bole beza ka itu anwar..dia takde alibi la macha..ayoo...nuar is the privy to the video la macha..aiyo..anuar lu kena lari bogel la org suma mau compare lu punya badan..kalo lu suda turun berat badan ok fine..tp itu lu punya 'barang' sama da...tarak bole tuka la macha..ada betol kah...

    ReplyDelete