Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Monday 4 April 2011

Anwar mula bayangkan kematian

Tak perlu lah Anwar Ibrahim tampilkan  watak alimnya sebagai pelakon terbaik  yang memegang banyak watak. Watak Porno yang terbaru cukup untuk rakyat menilai betapa maruah pemimpin utama dan juga ulamak utama bagi pakatan rakyat ini.

Anwar berkata , hidup matinya di tangan Allah dan bukan nya UMNO atau BN.Tidak siapa yang pernah berkata bahawa UMNO dan Bn  selama ini bertindak sebagai pencabut nyawa manusia. Siapa yang tidak tahu bahawa Allah yang menentukan ajal kita , maka terkeluar lah ianya dari Islam.

Kenapa Anwar sudah rasa macam mahu mati ke? Anwar sudah rasa macam UMNO dan BN yang mahu cabut nyawanya ke? Agaknya  baru sekarang Anwar baru tahu bahawa dia juga akan mati ? apa selama ini Anwar tidak pernah merasakan bahawa dia akan mati. Mungkin Anwar sudah nampak. Apabila  rakyat yang akan menjadi hakim kelak dan apabila Video seks Anwar mula ditayangkan sebagai tayangan Perdana.

Anwar tahu masanya hampir tiba dan sudah dekat sangat untuk Anwar mula mengkafankan dirinya dengan Video video seks berkenaan. Apa kata Azli Shukri pula cuba baca disini.

No comments:

Post a Comment