Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Friday 15 April 2011

ANWAR BAPA JAHAT NURUL IZZAH SUAMI JAHAT KAK WAN FITNAH NAJIB DAN ROSMAH - RAJA PETRA .

Papa jahat sebenarnya adalah “kepala konspirasi” dalam politik negara kata Raja Petra Kamaruddin pnulis blog Malaysia Today.

Bekas Setiausaha Sulit Datuk Seri Anwar Ibrahim, Anuar Shaari berkata, di sebalik pendedahan Raja Petra itu, apa yang dapat dilihat ialah siapa sebenarnya yang menabur fitnah dan mewujudkan konspirasi mengaitkan Perdana Menteri dan isteri, Datin Seri Rosmah Mansor, dengan kes pembunuhan Altantuya Shaariibuu.

Memang jahat si Papa jahat ini yang menabur fitnah dan menuduh UMNO dan orang lain yang memfitnah beliau. Inilah kerja jahat PKR. Inilah kerja jahat Anwar Ibrahim.

Raja Petra mendedahkan bahawa akuan bersumpah beliau pada 2008 yang mengaitkan Najib dengan kes pembunuhan Altantuya Shaariibuu pada 2006 adalah berdasarkan maklumat dan desakan beberapa individu bertujuan menyekat Najib, yang ketika itu Timbalan Perdana Menteri, daripada menjadi Perdana Menteri.

Raja Petra berkata, beliau sendiri tidak pernah menuduh Najib atau Rosmah terlibat dalam kes pembunuhan wanita Mongolia itu dan beliau kini tidak lagi mempercayai cerita individu dari parti pembangkang itu yang dikatakannya mempunyai kaitan dengan beberapa tokoh politik termasuk Anwar.

Siapakah sebenarnya memfitnah dan siapa kah yang berkonspirasi ? kita tunggu Anwar Ibrahim saman Raja Petra.

No comments:

Post a Comment