Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Tuesday 29 March 2011

Tunggu Anwar akan ditimpa bala.

Bila kena ke batang hidung sendiri baru Lah Pas kata politik kotor , politik seks dll, Tetapi bila  vedio Chua Siow Lek diedarkan dahulu , mereka lah orang yang lebih lebih mengaitkan UMNO dengan Vedio berkenaan. Mereka lah yang lebih sudu dari kuah. hari ini semuanya mahu menafikan dan mahu menjauhkan diri dari berbicara mengenai vedio pemimpin ulung parti PAS ini (angota pakatan haram), hari ini mereka merasa jijik apabila diajukan mengenai isu seks, Walhal seks bukan lagi satu satu perkara yang sepi dalam Pas sebelum ini, semuanya mereka simpan bawah karpet, Seks juga membuat Pas menjadi sebuah parti yang jijik apabila isteri isteri orang Pas ada yang menjadi perempuan  gula gula pemimpn  Pas.

Akhlak Anwar Ibrahim lagi busuk dari akhlak Chua Siow Lek apabila Chua Siow Lek tidak pernah menyalahkan orang lain atas perbuatan yang dibuatnya. sendiri makan sendiri tanggung lah.

Semalam Pas sudah membuat sembahyang hajat di stadium Malawati Selagor , silat untuk apa  kuarang pula penulis pasti , namun jika solat untuk menunjukkan kebenaran , Insya alah kita nanti akan  dapat melihat kebenaran nya jika Allah memakbulkan doa penyokong Anwar Ibrahim ini. Kita tunggu saja bala yang akan menimpa. Harap Allah SWT akan menurunkan dan menunaikan  doa mereka ini segera.Yang takut selarang adalah Anwar Ibrahim, tapi kerana mahu meyakinkan kawan kawannya Anwar turut serta dalam majlis berkenaan tetapi tidak tahu sama ada  Anwar benar benar berdoa untuk Allah SWT menunjukkan jalan kebenaran atau sekadar meminta jangan  dirinya ditimpa bala.

No comments:

Post a Comment