Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Monday 14 March 2011

Tuhan tidak izinkan Anwar jadi Perdana Menteri

Anwar Ibrahim ketandusan sokongan  dan terlalu "desprate" untuk berkuasa , kepingin sangat mahu jadi Perdana Menteri. Tuhan tidak akan mengizinkan Anwar Ibrahim mengkhianat  rakyat Malaysia. kalau tuhan mahukan Anwar  jadi Perdana Menteri sudah lama  tuhan izinkan Anwar jadi Perdana Menteri. Anwar hanya tunggak senafas saja lagi untuk jadi Perdana Menteri ketika beliau duduk di kerusi Timbalan Perdana Menteri. Oleh kerana kerakusan dan buruk perangainya , akhirnya seorang Timbalan Perdana Menteri tersadai di penjara Sungai Buluh.

Hari ini Anwar seronok bila lihat rakyat Mesir menggulingkan kerajaan Hosni Mubarak, Anwar mahukan rakyat Malaysia melakukan perkarangan yang sama di Malaysia. "Tak dapek bang......" Hosni dangan Naib tidak sama, Hosni lakukan untuk rakyat bukan untuk ada orang yang bercita cita tinggi , mahu jadi Perdana Menteri. kalau mahu jadi Perdana Menteri carilah jalan yang rakyat redha. Bertanding secara  jujur bukan  cubaan mengulingkan kuasa dan menjadi Perdana Menteri secara jalanan.

Anwar memang anak jalanan, Walaupun tidak lahir di jalanan tetapi cara hidupnya cara jalanan.Dari Universiti sehinggalah menjadi pejuang jalanan. Kami tidak mahu mempunyai Perdana Menteri jalanan.kami juga tidak mahu mempunyai Perdana Menteri yang buas nafsu yang tidak kira "depan belakang sama saja". Tolonglah Anwar.

Nota: Nuar bukan semua orang sukakan kamu.
oleh: nurcahaya GTPuteri

1 comment:

  1. Baru 2 minggu jadi pemangku.. Kucar kacir Malaysia dibuatnya. Terserlah kesyaitan dlm dirinya. Beginikah manusia yg berkehendak jd perdana menteri? Jangan haraplah

    ReplyDelete