Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Tuesday 22 March 2011

Ramai pula yang sangsi dengan Vedio lucah Anwar, katanya Anwar yang arah drama ini !!!

Permainan Politik siapa kah ini . Kemungkinan ini permainan Politik Anwar Ibrahim sendiri untuk membersihkan namanya dari isu liwat - Apa kata Khir Toyo - sila baca ini

Ini lagi satu hujah yang dikesan yang mula ragui isu vedio ini. - ini kata UMNO-Online

Ketika PKR, Pas dan DAP sedang sibuk dengan Buku Jingga mereka, tiba-tiba muncul pula Video Jingga semalam.

Kemunculan Video Jingga tersebut tersebut sungguh mengejutkan dan banyak menimbulkan persoalan di kalangan orang ramai.

Persoalan utamanya, siapa punya kerja yang rakam video itu ?

Siapa Datuk T ?

Apa hubungan Datuk T dan Anwar kerana dia diarahkan untuk mencari jam tangan Anwar ?

Saya tidak berapa mempertikaikan adengan dalam video tersebut. Ini kerana adengannya memaparkan gambar lelaki Y sedang melakukan hubungan seks dengan perempuan.

Lelaki lakukan hubungan seks dengan perempuan perkara biasa, kerana lelaki lawannya perempuan dan perempuan lawannya lelaki. Bukan saya bermaksud nak menghalalkan yang haram. Yang haram tetap haram, dosa tetap dosa. Dosa tanggung sendiri.

Islam mengharamkan kita melakukan hubungan seks dengan seseorang yang bukan isteri kita. Kalau nak lakukan juga, tanggunglah dosa. Orang-orang Pas sendiri yang kononnya pejuang islam tegar pun pergi menutuh merata-rata, apatah lelaki Y yang bukannya ahli Pas.

Perkara yang pelik sekiranya lelaki melakukan hubungan seks dengan lelaki. Itu sukar untuk diterima.

Mengikut seorang wartawan malaysiakini yang telah melihat video tersebut, dan saya jumpa beliau petang semalam selepas sidang media Anwar di Tropicana mengatakan video tersebut amat jelas dan gambar lelaki Y didalamnya juga jelas menunjukkan gambar Anwar. Katanya beliau yakin video tersebut bukannya palsu seperti yang dikatakan oleh beberapa kerat penjilat tegar Anwar.

Katanya lagi, perut lelaki dalam video tersebut tidaklah buncit seperti yang dikatakan oleh Anwar. Dia berkata lebih kurang dengan perut Anwar juga jika Anwar membuka bajunya.

Ramai orang kata perkara ini dirancang oleh orang di sekeliling Anwar sendiri. Orang yang meletak kamera tersebut seolah-olah tahu bilik mana yang akan digunakan oleh Anwar untuk melakukan seks. Bukan satu kamera yang diletaknya, tetapi difahamkan empat kamera diletak dari sudut yang berbeza.

Begitu juga dengan Datuk T. Beliau diminta untuk mencari jam tangan Anwar yang tertinggal dalam bilik tersebut setelah Anwar selesai mengeram. Ini menunjukkan Datuk T seseorang yang rapat dengan Anwar kerana dia diminta masuk ke bilik Anwar mengeram untuk mencari jam tangan Anwar. Maknanya Datuk T adalah orang kepercayaan Anwar. Kenapa Anwar tak suruh Shamsul Iskandar sahaja pergi mencari jam tangannya ?

Saya bersetuju dengan apa yang dikatakan oleh blogger MIK di sini.

Satu lagi perkara yang pelik ialah apabila Anwar mengatakan lelaki dalam Video Jingga tersebut berperut buncit. Bagaimana dia tahu sedangkan dia sendiri tak lihat lagi ?

Tambah memelikkan lagi apabila tidak sampai setengah jam selepas berita mengenai video tersebut tersebar, Nik Nazmi terus mengatakan ianya video palsu.

Lebih pelik lagi, Anwar simpan (save) kandungan-kandungan twitternya pada masa kejadian dan itu dijadikan bukti dia tidak mengeram pada masa kejadian dan berada di rumah. Macam dia tahu-tahu yang tarikh dan jam pada waktu itu bakal menggegarkan dunia politik negara.

Apabila melihat kepada tiga perkara pelik diatas saya bersetuju dengan teori GAP seperti yang ditulisnya di sini.

Apa pula teori atau pandangan rakan-rakan pembaca semua ?

-RBF

No comments:

Post a Comment