Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Friday 4 March 2011

Pelajar Malaysia di Mesir jangan jadi kacang lupakan kulit !

Pelajar Malaysia di Mesir perlu berterima kasih kepada kerajaan Malaysia yang telah bersusah payah untuk membawa mereka balik sewaktu kemelut yang melanda Mesir. Keikhlasan kerajaan  jangan dipandang remeh dan jangan lah menjadi pelajar yang  tidak sedarkan diri , apabila lepas sesak, bersekongkol dengan pembangkang untuk mengutuk kerajaan.

Azmin Ali menyatakan bahawa  Selangor telah membelanjakan  wang yang banyak untuk menghantar pelajar Selangor yang belajar di Mesir untuk pulang ke Mesir. Memang itu tanggung jawab mereka juga. Kerajaan juga telah membelanjakan banyak wang untuk membawa pelajar ini pulang dan negeri negeri di bawah BN juga ada yang menghantar pelajar ini pulang semua ke Mesir dengan perbelajaan kerajaan negeri.

Anwar Ibrahim tidaklah perlu menghasut  pelajar pelajar ini dan mengugut mereka dalam pertemuan dengan pelajar Mesir yang dihantar pulang ke Selangor. Mereka buka  yang bersusah payah membawa plajar ini balik dan menghadapi kerenah birokrasi di Mesir. Harap harap anak anak ini tidak termakan hasutan Anwar Ibrahim yang cuba mempengaruhi pelajar pelajar ini dan diharap  pelajar pelajar ini tidak menjadi seperti kacang lupakan kulit.

No comments:

Post a Comment